czwartek, 9 lutego 2012

Sponsorowany klub Monster High

Jest już sponsorowany klub Monster High. Niestety nie jest to kolejny klub typu otrzymywania darmowych rzeczy za określoną liczbę członków w klubie. Jedynie jeżeli 14 lutego odwiedzicie klub otrzymacie kolczyki i diadem, które już były darmówkami. Chyba wtedy popełnili błąd. Dodatkowo w klubie możecie śledzić najnowsze informacje o MH, mianowicie nowe lalki do ubierania, itp. Zapiszecie się? (poniżej instrukcja)


Instrukcja:

1. Wyczyść historię przeglądania
2. Zmień proxy na 81.23.55.150 port 3128
4. Zaloguj się
5. Zapisz się do klubu

46 komentarzy:

  1. nie nie lubię proxy:( pierwsza! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie zapiszę się .!
    olenkabogata

    OdpowiedzUsuń
  3. zapisze sie dla zartow;]]]

    mileycyrus....0


    chce zob co dotamnę

    OdpowiedzUsuń
  4. sory nie przczytalam posta juz wiem co dostane

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm bez darmówek nie ma sensu się zapisywac :)
    dorotellalon3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zapisuję się,



    MissaKaSaNdRa11

    OdpowiedzUsuń
  8. na pewno się zapiszę..;D


    kamzyt1

    OdpowiedzUsuń
  9. nie zapisuję się..bez darmówek to do .... ten klub ;P

    PoshGoldDomini9

    OdpowiedzUsuń
  10. ja z chęciom zapisałabym się do tego klubu bo lubię MH ale nie robie z proxy

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie potrzebne mi takie badziewia :3

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki żal!!znó proxy??!!

    angelika00724

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba się nie zapiszę. Nie przeszkadza mi proxy, ale nawet nie ma po co się zapisywać, a po za tym nie lubię Monster High.
    gabi1224

    OdpowiedzUsuń
  14. pojawiło mi się , że ten klub jest nie dostępny ;q

    OdpowiedzUsuń
  15. Ah , Te Monstery ( Potwory jak dla mniie)
    marika2001.

    OdpowiedzUsuń
  16. ech ja nie dołączam mam już diadem i kolczyki


    _-_klaudia_-_xd

    OdpowiedzUsuń
  17. nie robię;/ Nic mi się nie przyda.

    LiLo.PL

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie zapisuję się, nie lubię proxy :(

    Mikusia1820

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapisałabym się ale nie robię z proxy ;/
    EMMA12339

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi nic nie działa jak zrobię z proxy, więc nie zapisuję się ;/


    l22l

    OdpowiedzUsuń
  21. Proxy - nie robię. Po za tym nie chcę się zapisywać do tego klubu, bo jestem jakąś fanką MH.
    keniura

    OdpowiedzUsuń
  22. Sądzę ,że rzeczy nie są warte proxy . :P


    angellaselena

    OdpowiedzUsuń
  23. Chciałam się zapisać, ale przez proxy...

    andziores

    OdpowiedzUsuń
  24. Grrrr ! Znowu proxy!
    Nie da się dołączyć przez jakąś stronę ?

    afrodyta55

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne, ale raczej nie zrobię.

    missluucy1990r

    OdpowiedzUsuń
  26. Z proxy - to nie robię . A poza tym to nie lubię MH . A to co można za to dostać to nie jest za bardzo ładne !!!

    Weronia884

    OdpowiedzUsuń
  27. nie zapisuje sie ;p

    MisisKlaudis06

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie zapisuję się

    Sandrusia1496

    OdpowiedzUsuń
  29. Poyebane Proxy . ♥ xD


    WiktorkaTrendy

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie zapisze się, nie lubie proxy ani MH.

    OdpowiedzUsuń
  31. Proxy, proxy,proxy! :(

    wonsz13

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie umiem robić proxy,ale nie mam czego żałować,bo rzeczy mi się nie podobają.

    tancerka5553

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Chciałam zebrać wszystkie rzeczy z MH, ale się nie da :(

    ChibiiChibiusa

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!