piątek, 10 lutego 2012

Valentine's Pass - ostatnia szansa

32 komentarze:

  1. Ja już z tego skorzystałam i też dostałam tę wiadomość. ;p [pierwsza]. :)

    andziores

    OdpowiedzUsuń
  2. dostałam tę wiadomość :D


    pinkflour312

    trzeciaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostałam wiadomość, chociaż skorzystałam z oferty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanowię się...

    Sandrusia1496

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie korzystam..

    PoshGoldDomini9

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już skorzystałam :D
    EMMA12339

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie skorzystam. Korzystałam już nie dawno z takiej oferty i na razie mi wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie a po co mi jak bede chciala do se doladuje i tak mam ss

    mileycyrus....0

    OdpowiedzUsuń
  9. Sranie-naciąganie ; //
    Nie korzystam ..


    WiktorkaTrendy

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie skorzystam,


    MissaKaSaNdRa11

    OdpowiedzUsuń
  11. Kto wie , Kto wie, raczej nie skorzystam.

    angellaselena

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem ss więc nie skorzystam.

    missluucy1990r

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja skorzystałam już dawno i też dostaję tą wiadomość. Ale po co?
    gabi1224

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nie korzystam bo rodzice yi tak mi nie pozwalają mi ss doładować bo stardoll oszukało mnie na 60pare zł.

    angelika00724

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie, nie skorzystam. :)


    delta35

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzadko się robię SS i teraz też się chyba nie zrobię , bo mi trochę kasy szkoda .

    Weronia884

    OdpowiedzUsuń
  17. w poniedzialek sobie przedluze

    i skorzystam

    zapraszam na mojego bloga do konkursu, do wygrania podkłady Rimmel :)

    http://newlifewithfashion.blogspot.com/2012/02/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie stać mnie, mam 00.00 środków na koncie aby zrealizowac wybraną ofertę. ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Chcę sobie doładować ss, więc może skorzystam. Ale jeszcze nie wiem. keniura

    OdpowiedzUsuń
  20. Każdy ją dostał...

    wonsz13

    OdpowiedzUsuń
  21. Raczej nie skorzystam z tej oferty:)

    tancerka5553

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!