piątek, 2 marca 2012

Dostawa w Velvet Orchid + Info.

Do Velvet Orchid doszło jedno nowe piętro. Ceny wahają się od 43sm do 15sd.


Widzie te buty? Nie przypominają Wam czegoś?

Zerknijmy na aktualną kolekcję Antidote..

Różnica między cenami to 29sd. Moim zdaniem Admini źle zrobili.
Nie powinni dodawać dwa razy tych samych ubrań, lecz w gorszej, tańszej wersji.
Co o tym sądzicie? Kupicie coś z Velvet Orchid?

_________________________________________
INFO: Chciałam powiedzieć, że już prawie wszystko 
''ogarnęłam'' :D.Wracam do pisania dla Was :)

29 komentarzy:

  1. Pewnie !


    pierwsza ;d


    delta35

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy wyniki na komentatora miesiąca ?

    delta35

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta dostawa mi się niezbyt podoba. Najbardziej te buty jak z Antidote i sukienka na środkowym manekinie. Co do tych butów to nie zdążyłam kupić w Antidote, więc kupię w Velvet Orchid :)
    gabi1224

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet fajne te nowe piętro . A co do butów , to te drugie są ładniejsze ale i o ile droższe ;/ ;P

    Weronia884

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam nie widzę żadnej różnicy :D

    Kupię sobie jee :D

    Pozdrovionka :>

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja wole Velvet, nie mam zamiaru wydawac bog wie ile kasy na antidote.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja wole Velvet, nie mam zamiaru wydawac bog wie ile kasy na antidote.

    OdpowiedzUsuń
  8. Może coś kupię ale nie jestem pewna :)
    EMMA12339

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno kupię te buty. Cieszę się że takie dodali :D Szukałam ich ale ceny były dość wysokie. Bo w sklepie niestety nie zdążyłam...

    Sandrusia1496

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kupię te tańsze bo z Antidote nie zdążyłam ;C

    PoshGoldDomini9

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie to fajnie, bo nie mam tych z Antidote. Więc skuszę się na te z Velvet Orchid ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Teraz je kupię, hehe ;)


    MissaKaSaNdRa11

    OdpowiedzUsuń
  14. kupuję nawet dużo z tego sklepu;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tam zajrzę, nowy sklepiki (nie taki znowu nowy, ale) ;D
    A co do tych butów, wg mnie też źle zrobili.
    Atyna

    OdpowiedzUsuń
  16. a dla mnie dobrze te tansze sa lepsze;]]


    mileycyrus....0

    OdpowiedzUsuń
  17. artykuł skopiowany z stardoll-i-my

    milusia670

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak wiedziałam że już je gdzieś widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też zauważyłam, ze dodali takie same buty jak z antidote i to źle, ja zakupiłam te z kolekcji antidote, ogólnie to chyba kupię coś z tego sklepu

    asiakotek

    OdpowiedzUsuń
  20. No tak średnio. może coś kupię.
    Ala1999Trubas

    OdpowiedzUsuń
  21. fajnie że dodali takie same . Osoby które nie zdążyły kupić z Antidote kupią z Velvet ORCHID ;) Tak jak np. JA ! :P

    s.m.i.l.e.xdd

    OdpowiedzUsuń
  22. Sklepy typu LE, antidote działają na pewnej zasadzie. Artykuł kosztuje (w tym przypadku)35sd lecz jego cena rzeczywista to 6sd. Całe 29sd to jest metka. To trochę nie fair, że musimy tyle przepłacać by na naszym artykule była metka LE, lecz takie są prawa. Nawet w realnych sklepach dzieją się takie rzeczy. Dlatego najlepiej kupować podróbki. Są tańsze i prawie identyczne. Przykład? Niebieskie spodnie z BASIC są łudząco podobne do tych z Miss Sixty. Do tego jeszcze możemy wytwarzać swe podróbki w StarDesing. Wystarczy tylko dobre oko i sprawna ręka.

    usunieta123

    OdpowiedzUsuń
  23. Co z tego, że te Z Velvet są tańsze, są śliczne i admini są nie fair wobec nas.
    wonsz13

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładniejsze są te za 35 ;P

    LiLo.PL

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!