piątek, 2 marca 2012

HB miesiąca marca - wyniki

Pamiętacie jeszcze głosowanie na najlepszy HB w marcu? Jeśli nie - KLIK
Oto wyniki:
I miejsce: fioletowo-czarna kurtka
II miejsce: sukienka w paski
III miejsce (z o wiele mniejszą liczbą głosów): naszyjnik z czaszkami
miejsce ostatnie: czarny, zdobiony pasek (zaledwie 33 głosy)
A oprócz tego wyniki miniloterii, która odbywała się równolegle z głosowaniem. 
Po 50sd otrzymują:
lili0504 
weronix0043  
Jaagudqq16 
Zgłoście się do mojej KG po nagrodę do końca tygodnia, inaczej sd przepadną. 

Dziękuję bardzo za wszystkie głosy i już zapraszam do głosowania
na najlepsze HB kwietnia (ale to dopiero za miesiąc). 
________
PS Ankieta z najlepszymi stylizacjami z niebieską spódnicą pojawią się na blogu w przyszłym tygodniu, bo do sprawdzania mam dużo prac, a czasu (niestety) brak.

23 komentarze:

  1. Gratuluję i poczekam za ankietą najlepszej stylizacji..

    PoshGoldDomini9

    OdpowiedzUsuń
  2. ooO super dzięki ;*****

    Tylko że to przez 1 a :d

    Pozdrovionka :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Nick kopiowałam, więc może w zgłoszeniu o jedno a za dużo ci się napisało ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. oo ja glosowalam za sukienka w paski :) Gratki dla osób

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest lepsza .! :P
    Gratki
    EMMA12339

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie i tak spodnie najlepsze :)
    gz :)

    Olcia052

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygrała najlepsza;]]]]]]]]]]]]]]]]]
    i Graty


    mileycyrus....0

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja głosowałam na pierwsze dwa miejsca, czyli sukienkę w paski i czarno-różową kurtkę :) Gratuluję zwycięzcą!
    gabi1224

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje :D A kurteczka jest najlepsza :)

    Sandrusia1496

    OdpowiedzUsuń
  10. a w których sklepach można je zakupić?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam na Bazaar Kesha.34

    OdpowiedzUsuń
  12. Sprzedam swoje konto: http://www.stardoll.com/member/paulusia_1993
    Mam ciuchy HotBuys, LE, Chanel, Antidote i wiele innych. Ponadto miesiac superstar (czy coś takiego), 3759 koron, 39 tego niebieskiego i 140 stardolarów. Zainteresowanych proszę o meila: pskawaii.paulitta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratki ^^ ; ]


    WiktorkaTrendy

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!