piątek, 2 marca 2012

Prezenty z facebooka

Z okazji miliona "lajków" Stardoll na Facebooku admini postanowili rozdawać nam darmowe prezenty. Kampania namawia nas do wysyłania zaproszeń do przyjaciół (by polubili stronę) oraz do udostępniania takiej informacji na swojej tablicy. Pierwszym prezentem jest sukienka.
Ale aby ją dostać trzeba oczywiście mieć połączone swoje konto na Stardoll z facebookiem oraz polubić Stardoll. Jeśli to już mamy wchodzimy tylko TUTAJ i klikamy przycisk obok sukienki, abyśmy go dostali. 
Im więcej "Lubię to!" tym więcej prezentów otrzymamy.

Co o tym sądzicie? :) Dostaliście sukienkę?


33 komentarze:

  1. Ja polubiłam i nie mam . :(

    x_gwiazdeczka_x

    OdpowiedzUsuń
  2. tez kliknelam i nie dostałam.
    może jeszcze dadzą, eh

    OdpowiedzUsuń
  3. Polubiłam i dostałam :) Sukienka fajna, ale szkoda,że ma te znaczki "Lubię to". Ciekawe jaki będzie drugi prezent. Fajnie by było jakby dali ten różowy Hot buys co ma lalka ubrana na zdjęciu, ale raczej nie dadzą.
    gabi1224

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo ja nie mam ! ;cc


    delta35

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętajcie, że trzeba połączyć swoje konto z fb. Robi się to w Ustawieniach swojego konta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie konkretnie trzeba kliknąć, bo ja nie mam ?
    olamus7

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mam jej :(

    A ona jest ładna :/

    Pozdrovionka :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobiłam i nie dostałam ;/



    l22l

    OdpowiedzUsuń
  9. Taaa... Trochę przypał ale ja nie mam fb . ;P

    Weronia884

    OdpowiedzUsuń
  10. Polubiłam weszłam na tą stronkę i nie dostałam :(
    EMMA12339

    OdpowiedzUsuń
  11. Już dawno polubiłam :D I to nie ze względu na niespodzianki.

    Sandrusia1496

    OdpowiedzUsuń
  12. Dałam lajka i dostałam sukienkę,taka w miarę ale lepsza by była bez tego "Lubię to".


    PoshGoldDomini9

    OdpowiedzUsuń
  13. ja polubiłam pisze że już mam ale nie mam:(

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaraz kliknę ;D
    Hm.. stardoll się promuje xD
    Atyna

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem połączona już daaawno, ale nie dostałam jej ;(

    Olcia32183

    OdpowiedzUsuń
  16. ja już dawno kliknęłam lobie to ale nie dostałam :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubie to :) komus prezent wyslac pisac na profilu

    OdpowiedzUsuń
  18. Polubiłam i nie mam sukienki ;(

    Wera11160

    OdpowiedzUsuń
  19. yh zara zobacze czy dziala

    mileycyrus....0

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę aż zobaczyć :]
    Ala1999Trubas

    OdpowiedzUsuń
  21. też tego nie dostałam sukienka jest śliczna ale jej nie dostałam napiszcie coś polubiłam i nie ma jakiegoś przycisku koło sukienki ;(

    P.B.W.L.B

    OdpowiedzUsuń
  22. Polubiłam i nie dostałam ani sd,ani prezentu ;/

    LiLo.PL

    OdpowiedzUsuń
  23. nie dostalam to dziedostwo nie dziala !!

    0513love

    OdpowiedzUsuń
  24. gdzie to kliknąć ?? bo koło sukienki nic nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie pisze już masz a nie mam :(

    kociak2filek

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę sie połączyć ^^



    WiktorkaTrendy

    OdpowiedzUsuń
  27. Spoko, idę robić

    Zuza0110

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!