czwartek, 1 marca 2012

Velvet Orchid + Evening Falls

Wcześniej ciuchy z nowego sklepu - Velvet Orchid były tylko w nowościach w starplazie, ale admini zaktualizowali to i Velvet Orchid można znaleźć już na liście sklepów. Doszło do niego jeszcze kilkanaście ciuchów. Warto też dodać, że sklep ten połączył się w jeden ze sklepem Evening Falls :)

Co sądzicie o wyglądzie sklepu, cenach, ubraniach, które doszły i połączeniu się dwóch sklepów? Jak dla mnie fajnie :)



Za info dziękuję RubinowaKiniaaa

23 komentarze:

  1. Nie wiem, dlaczego to połączyli. ;p [pierwsza]

    andziores

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe mi to odpowiada :]] Kupiłam już kilka ubrań :]]
    CzerwonaJulka2 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne połączenie . I ładne jest wnętrze tego sklepu . Ubrania też nawet ok .

    Weronia884

    OdpowiedzUsuń
  4. O wiele lepsze ;D
    Przynajmniej mi się tak wydaje xD
    Atyna

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też kupiłam już większość ciuchów a jeżeli chodzi o połączenie sklepów to mi to nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się bardzo podobają te rzeczy ;)
    wonsz13

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam już kilka w szafie :)


    WiktorkaTrendy

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda tylko, że już nie ma promocji, bo właśnie chciałam kupić buty :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie :) Sklep Evening Falls bardzo lubiłam i ciągle lubię, a ten Velvet orchid taki średni ;/ Ubrania nie są rewelacyjne, jednak podobają mi się legginsy za 7 sd, czarne buty za 6 sd ( te z takimi paseczkami) , czarna sukienka z czerwonym paskiem za 13 sd, ta szara sukienka z nowe dostawy za 14 sd też jest ładna i nawet, nawet jest ta różowo-szara sukienka za 145 sm.
    gabi1224

    OdpowiedzUsuń
  10. ale te ciu8chy za bardzo nie są ładne

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten sklep wygląda teraz wiele lepiej, nie jest pusty i w ogóle. Ceny nie są zbyt wysokie, ciuchy też niczego sobie :)

    Sandrusia1496

    OdpowiedzUsuń
  12. Te nowe ciuchy są cuudne :D już sobie kilka kupiłam :)

    Pozdrovionka :>

    OdpowiedzUsuń
  13. nic narazie nie kupiłam , ale może jeszcze kupie.


    seelfishly

    OdpowiedzUsuń
  14. ; D nieźle.


    delta35


    PS. kiedy wyniki na komentatora mc.?

    OdpowiedzUsuń
  15. ach znalazłam tam parę fajnych sukienek, poza tym mają fajną kolekcję butów :)
    dominika.kotek1

    OdpowiedzUsuń
  16. ach znalazłam tam parę fajnych sukienek, poza tym mają fajną kolekcję butów :)
    dominika.kotek1

    OdpowiedzUsuń
  17. No czy ja wiem...Może być.
    Ala1999Trubas

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!