sobota, 24 marca 2012

Zmiana

W naszych apartamentach zaszła pewna zmiana dotycząca "przeskakiwania" z pokoju do pokoju, np. z apartamentu głównego do Beach Villa. Wcześniej trzeba było klikać na strzałki, a teraz pojawiły się paseczki takie jak np. w Salonie Piękności w biżuterii czy w kosmetykach, gdzie możemy od razu przejść na konkretną stronę. Jak dla mnie zmiana bardzo przydatna, będziemy mogli szybciej przemieszczać się do konkretnych pokojów ;D A Wy co o tym myślicie? :)

Za info dziękuję Wera11160

22 komentarze:

  1. moim zdaniem nie przydatna :) ba mam jeden apaartament ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem też jest bardzo przydatna ;)

    Wera11160

    OdpowiedzUsuń
  3. Juz to jakiś tydzień temu zauważyłam ^-^

    Nawet, nawet wie sie ile ma sie apartamentów

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to już widziałam z tydzien temu...

    OdpowiedzUsuń
  5. eh i tak malo kto z tego skorzysta;/


    mileycyrus....0

    OdpowiedzUsuń
  6. mi to nic, a nic nie da :D
    olgusiaa2

    OdpowiedzUsuń
  7. hmm..zauważyłam to już dawno..ale nawet przydatne.

    PoshGoldDomini9

    OdpowiedzUsuń
  8. to już dawno było. ;D

    kiss_my_lips.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pójdzie nam sprawniej ;D
    Atyna

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale to już było miesiąc temu!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Eee... Przecież ta zmiana zaszła chyba z miesiąc temu...

    LiLo.PL

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tam ledwo ustroiłam z 3 pokoje xd

    OdpowiedzUsuń
  13. hmm pomocne to jest;p

    AgaMigacz

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie :]

    Pozdrovionka :>
    Jagudqq16

    OdpowiedzUsuń
  15. A fajna zmiana :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!