piątek, 8 czerwca 2012

HB miesiąca czerwca - wyniki

Oto wyniki głosowania na najlepsze HB w czerwcu! Miały być wprawdzie 2.06, 
ale zupełnie o nich zapomniałam... mam nadzieję, że wybaczycie. 
I miejsce: dżinsowe spodenki
II miejsce:"piórkowa" sukienka
III miejsce: sukienka maxi
...a na "zaszczytnym", ostatnim miejscu:
plastikowy koszyk (zaledwie 26 głosów) 
Dokładne wyniki: 

Po wynikach głosowania czas na wyniki loterii.
Po 50sd otrzymują 
Paulga
Izus00159
Gratuluję! Macie 48h na odbiór nagrody!  

Dziękuję bardzo za wszystkie głosy i już zapraszam do głosowania
na najlepsze HB lipca (ale to dopiero za miesiąc). 
 

19 komentarzy:

  1. ja glosowalam na spodenki i na szalik

    Angelika.1999

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda ze koszyk ostatnie miejsce bo jest nawet nawet fajny

    Angelika.1999

    OdpowiedzUsuń
  3. najmniej mi sie podobaja kolczyki

    Angelika.1999

    OdpowiedzUsuń
  4. ale zgadzam sie z wynikami

    Angelika.1999

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam sie z wynikami

    mileycyrus....0

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba się pomyliłaś, na obrazku piszę że ostatnie miejsce i 19 głosów mają kolczyki!!!

    kittyKINIAlove

    OdpowiedzUsuń
  7. spodnie :)
    zapraszam na mój blog : http://witamstardoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. rzeczywiscie chyba mastapila pomylka

    Angelika.1999

    OdpowiedzUsuń
  9. rzeczywiscie pomylka, ale nie rozumiem, bo kolczyki są ładne -,- no a co do pierwzego miejsca jest ok.
    mickey_

    OdpowiedzUsuń
  10. Głosowałam na spodenki i na sukienkę "piórka" :)


    MissaKaSaNdRa11

    OdpowiedzUsuń
  11. http://tydzienjezykow.pl/letswin.php/prace/727/ Vote & WIN!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje :)

    adusiamgmgmg

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyniki wydają mi się słuszne. Spodenki są bardzo ładne.
    Justyna2606

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!