środa, 19 września 2012

Nowa kolekcja Museum Mile

Zgodnie z zapowiedzią dzisiaj w StarPlazie pojawiła się nowa kolekcja Museum Mile. Tym razem zamiast dekoracji zakupić możemy ubrania inspirowane różnymi twórcami. Szczerze mówiąc zupełnie nie podoba mi się ta kolekcja i dla siebie tutaj nic nie widzę. Wszystkie ubrania są bardzo kolorowe, w dodatku ilość dodatków sprawia, że (przynajmniej dla mnie) wyglądają one nieco cyrkowo (szczególnie zółty płaszczyk i wzorzysty garnitur). Jednak jeśli lubicie taki "bogaty" styl, kolekcja pewnie przypadnie Wam do gustu.

EDIT
W SuiteShop znajdziecie wnętrze (30sd) oraz obrazy w cenie 8sd.

15 komentarzy:

  1. Też tutaj nic nie kupię, jak dla mnie zbyt kolorowo. Ale oprócz wnętrza czy obrazów można też kupić nowe torby czy kubki, co widać na pierwszej stronie sklepu. Mają ładne wzory, szczerze mówiąc

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne. :) podoba mi się kilka rzeczy :)
    x_gwiazdeczka_x

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawili bład bo były za 999 sd :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie w moim stylu :/

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ ta kolekcja jest wręcz świetna! A oba płaszcze, które uznałaś za najgorsze są kwintesencją całej kolekcji, na pewno znajdą się w mojej szafie jak i parę innych rzeczy z tej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się 1 rzecz, ale nie wiem czy ją zakupię,


    MissaKaSaNdRa11

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mój styl. Nic raczej nie kupię.

    Weronia884

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic mi nie przypadło do gustu ;/

    Wika_star2

    OdpowiedzUsuń
  9. nic nie kupię , bo zbieram na top HB , który będzie już jutro !!! ^^

    tiaraaiwlys

    OdpowiedzUsuń
  10. nic mi nie przypadło do gustu


    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie za dużo rzeczy mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba nic nie kupie

    MonisiaPink

    OdpowiedzUsuń
  13. Nic raczej nie kupie. Nie mój gust.

    MissOlenka345

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!