piątek, 5 października 2012

WTF Style!

Na wstępie chciałam wyjaśnić wczorajsza, niemiłą sytuacje. Nie mam zamiaru tłumaczyć się z czegoś, czego nie zrobiłam. Komentarz dodany pod postem Zuzy nie jest moją opinią. Wychodzę z założenia, ze nie moim zadaniem jest ocenianie, ale dodawanie stylizacji - owszem. Nie staram sobie  zjednać przychylności innych, gdyż ograniczam się tylko i wyłącznie do dzielenia się z wami moimi pomysłami. Opinie i komentarze zostawiam wam. To wszystko jeśli chodzi o zaistniałą sytuację.
____________________________

Na dzień dzisiejszy przygotowałam dla was dwie stylizacje.
Pierwsza z nich wygląda nieco elegancko, ale zarazem ekstrawagancko. Dominującym kolorem jest żółty, nadający stylizacji charakteru oraz indywidualności. Proste, choć nowatorskie połączenie daje niesamowity efekt.
Okulary - Beastly - 50 sm
Bluzka - IT GIRLS - 40 sm
Spodnie - PPQ - 28 sd
Torebka - Killah - 7 sd
Rajstopy - StarDesign - 4 sd
Buty - Fallen Angel - 80 sm
____________________________

Druga stylizacja głownie dla osób ceniących sobie oryginalność oraz wygodę.  Często takie zestawienia określam  mianem Fuck Off Style. Stylizacja wygląda nieco niechlujnie, lecz nie jest pozbawiona charakteru. Daje efekt buntu, oraz niezależności.

Czapka - Bonjour Bizou - bazar
Koszula - MR. - 13 sd
Różaniec - Fallen Angel - 30 sm
Podarte Rajstopy - Fallen Angel - 40 sm
Rajstopy - Basic - 38 sm
Podkolanówki - Evil Panda - bazar
Buty - Fallen Angel - 64 sm

                                                                                        Podoba wam się ?
superKatie150

24 komentarze:

  1. podobają mi się :)

    madziucha1232

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stylizacje. Bardzo podobają mi się obydwie. Może zrobię podobną u mnie.

    Weronia884

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż, tamta sytuacja była po prostu idiotyczna. Więc w sumie teraz ładnie wybrnęłaś, nawet się nie tłumacząc. Za to plus.

    Nie wiem dlaczego, ale to "WTF Style" mnie rozbawiło.

    Obie stylizacje są świetne, już nie zwracajmy uwagi na bawienie się grafiką. Świetnie dobrałaś wszystkie elementy i tu i tu. Więc brawo, po prostu

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza stylizacja uważam, że jest obleśna, natomiast 2 bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak jak już pisałam stylizacje są fatalne. kiedyś były o niebo lepsze. misskaty20000

    OdpowiedzUsuń
  6. podobają mi się te stylizacje !!!

    tiaraaiwlys

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne stylizacje, szczególnie ta druga, PS: szukam tej czapki ;p

    asiakotek

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedys robilas lepsze stylizacje, to fakt

    ZAPOMNIAŁAŚ O SPODNIACH w drugiej stylizacji -.-

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedys robilas lepsze stylizacje, to fakt

    ZAPOMNIAŁAŚ O SPODNIACH w drugiej stylizacji -.-

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba już dawłaś podobne ale ładnie

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwsza stylizacja jest amatroska zupelnie nie twój poziom ale wybrnełaś tą drugą ktora jest cudowna ^^



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  12. podacie odpowiedzi z tygodnia kosmosu bo chcialabym wiedziec. ale te dobre???

    amber.aly

    OdpowiedzUsuń
  13. stylizacje jak zawsze boskie czekam na następne
    Izabelwika

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet ładnie ,, te długie nogi ,, :D
    zapraszam na stylingsh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne normalnie *-* .

    Z_piekla_rodem_

    OdpowiedzUsuń
  16. Druga stylizacja - zakochałam się *-*

    YourRockMusic12

    OdpowiedzUsuń
  17. boskie stylizacje , niby nic szczególnego w robocie a piękne jak diabli ;) a w drugiej stylizacji napisałaś "baraz" zapewne chodziło Ci o bazar . tak ? ;)

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  18. jakoś 1 do mnie nie przemawia, a 2 jest całkiem ładna :3
    szachrajka139

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne! Ale do gustu przypadła mi ta pierwsza stylizcja jest the best!

    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  20. WTF ?!
    Haha :D

    Uwielbiam 1 stylizację <3

    andzik1234

    OdpowiedzUsuń
  21. 1 ładna..ale druga to juz nie ;pp


    Karola287

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!