piątek, 23 listopada 2012

Darmowa bluzka

Weź udział w TYM konkursie.

18 komentarzy:

  1. Nie zrobię troche nie ładne...
    Takie nie w moim stylu....


    candykarina1999

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobie po czasem sie moze przygać ale według mnie trzeba zakryc ten napiś jakąś kurteczką.

    misslola_88

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam, nawet niezła, ale spoczywa sobie w schowku.

    Wika_star2

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłam wspieram akcje 16 dni!

    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem jeszcze czy zrobię

    SANDIKOTKA206

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet fajna ale mam zbyt dużo ciuchów dlatego rzadko korzystam z darmówek : )
    MissyElliot90

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ale mi sie nie podoba ;C




    wandosz

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!