czwartek, 31 stycznia 2013

Pomysły na wnętrza #3



      Dzisiaj chcę was przekonać, że nie trzeba posiadać wielkiego talentu by stworzyć coś fajnego w StarDesign Interior, a przede wszystkim, że zaprojektowane przez nas meble i dodatki sprawią, że nasz apartament będzie oryginalny. Oczywiście fajnie jest pochwalić się pięknymi obrazami, które sami stworzyliśmy z tych figur, które Stardoll nam proponuje do, ale jeśli nie potrafimy, to proponuję zacząć od prostych wzorów: kropek, pasków, kratki. Nie ma już chyba osoby na Stardoll, która nie miałaby wykorzystanej ściany zrobionej w StarDesign z jednokolorowych kwadratów, fajnie wyglądają także tapety w paski lub kratkę lub jedna ściana w kropki w kolorach takich, jak pozostałe gładkie ściany.
     Meble, które łatwo zaprojektować to sofy, dywany, kwadraty, poduszki, stoły, lampa. Warto skupić się tylko na kilku kolorach przy tworzeniu wnętrza i pod kolor ścian wykonać poduszki lub lampę. Warto też użyć ozdób, które są dostępne w StarDesign Interior – szczególnie mam tu na myśli kokardy.



Zaprojektujecie meble do swoich apartamentów?

14 komentarzy:

  1. różnie ,zależnie od potrzeb czasem używam gotowych a czasem coś sama składam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wnętrza są super bardzo mi się podobają jak dla mnie trzeba mieć wielki talent. 1 pkoój jest taki jakby bardziej do relaksu i mi się strasznie podoba ale widzę tam rzeczy z akademii zarówno drugi pokój też jest cudowny widać, że te poduszki dodają wiele efektu i to jest plusem ale piękne a czyje to jeśli mogę wiedzieć?

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się ten zielony pokój . Bardzo ładny :)

    Emli_

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne te pokoje a zwłaszcza ten 2. Chyba też zacznę takie rzeczy robić :DD


    l22l

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne apartamenty. Ja w moim mam większość rzeczy ze stardesign interior.
    Klowe101

    OdpowiedzUsuń
  6. śłiczne poiki robisz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Często się zdarza, że coś sama projektuję bo pomimo wielkich zasobów w starplazie czasem brakuje czegoś co by dopełniło pokoik więc zaglądam do stardesign interior ;))

    wiktorek333

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczniee :D

    Lola7488

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie zaprojektuję, aczkolwiek bardzo podobają mi się twoje pomysły :)

    TosiaxD

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne. Lubię eksperymentować na stardoll.
    fibi18

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się pierwsze wnętrze. Świetny odcień zieleni! A co do projektowania mebli, to jednak wolę kupować już gotowe :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!