czwartek, 24 stycznia 2013

Pomysły na wnętrza

Cześć, tu Karolina. Będę tu dla was pisała na temat stardollowych wnętrz oraz za jakiś czas oceniała apartamenty i pokazywała przykładowe rozwiązania, jakie moglibyście w nich zastosować.

A dzisiaj – coś na temat ostatnich dostaw do sklepów: Opulence i Winter Peak. A dokładniej kilka pomysłów na użycie właśnie najnowszych dostępnych mebli. Warto zaznaczyć, że nowe Opulence jest dużo tańsze niż wcześniejsze, ceny w tej ‘kolekcji’ to od 35sm do 26sd. Natomiast Winter Peak, z racji  tego, że jest takim sezonowym sklepem (nie wiem czy w lato będzie równie popularny) to jest stosunkowo drogi, ale artykuły w nim dostępne są na tyle atrakcyjne by jednak skusić się i zakupić chociaż kilka z nich.


Pomysły na wnętrza z:

 -Winter Peak- Paper Ceiling Light
 
#1 Można powiesić kilka pod sufitem, taki pewnie był pierwotny zamysł
przy ich dodawaniu na Stardoll. Przy okazji warto ozdobić lampy po swojemu!


#2 Druga opcja to lampy-kwiaty! Wkładamy kilka do wazonu i faktycznie
mogą być bukietem białych kwiatów lub nowoczesną lampą stołową.

    -Opulence- Velvet Caugh

#1 Pomieszane style. Czyli trochę nowoczesności i trochę klasyki, i elegancji razem.

#2 W stylu eleganckim. Wydaję mi się, że o wykorzystaniu w takich wnętrzach tej sofy myśleli admini.

Wykorzystacie w swoim apartamencie Velvet Caugh z Opulence 
lub Paper Ceiling Light z Winter Peak?

14 komentarzy:

  1. Śliczne aranżacje. Zdecydowanie jednak podoba mi się pierwsza wersja Opulence Velvet Caugh. To coś w moim stylu.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo spodobał mi się ten artykuł. Czekam na więcej, ale mogłabyś zrobić takie coś z rzeczami za sm ? Nie każdy ma stardollary ;/

    TosiaxD

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te wnętrza :D Bardzo mi się podobają.

    Emli_

    OdpowiedzUsuń
  4. B. ładne ;DD
    Najbardziej podoba mi się pierwsza opcja ;) Na prawdę masz talent!

    wiktorek333

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny artykuł, sama mam tą lampę i bardzo mu się podoba ;p Oby więcej takich poradników
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają apartamenty chcemy jak najwięcej takich poradników ale dobrze by było gdybyś pisała co gdzie można dostać to może by ktoś skorzystał a tak to za dużo szukania ;c

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczne ale narazie mnie nanie niestac ale jak zarobie to napwno skorzystam :)


    sylwia758

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne wyczucie kolory ,klimatyczne aranżacje

    OdpowiedzUsuń
  9. pomysłowo
    bella.1.2.3.

    OdpowiedzUsuń
  10. pomysłowo
    bella.1.2.3.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo kreatywne wnętrza i nawet znalazłaś miejsce na paru futrzastych kotów :)


    Angelika33344

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba kupię winter peak . fajne pomysły ^^
    niestety drugi pomysł z kanapą niezbyt mi się podoba ;||
    paula01225

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!