niedziela, 27 stycznia 2013

Przegląd Starplazy #2

To już drugi artykuł ode mnie. Jestem pod wrażeniem waszych miłych komentarzami! A tak w ogóle, nie opowiedziałam wam o sobie. Więc. Nazywam się Izabela, mam 14/15lat. Interesuje się: fotografią, modą i malarstwem. Na Stardoll jestem już od 5lat. Mhm, co tu więcej mówić, więcej o mnie możesz dowiedzieć się na mojej stronie. Zapraszam serdecznie! Karolinakochan6


Jak obiecałam dziś wyniki:
Sweter 1 (95+prow) elena.gilbert97
Sweter 2 (10sd+prow) Regina1321
Sweter 3 (91+prow) tiaraaiwlys

Zgłoście się do Karolinakochan6 po nagrody. Macie 24h
Dzisiejszy temat: Szafa Stardollowiczki.
Zajmiemy się: spódnicami.

            |15sd|20sd|11sd|
|Fallen Angel|DIESEL|Window on the world|

  • Stylizacja numer 1. Wczorajszy sweter, miałam z nim problem. Nie wiedziałam do czego go dopasować. Aż do dziś. Sweter połączyłam ze zwiewną, czarną w  kropki spódnicą. Dodatki: buty balerinki, lekkie. Idealnie pasują do spódnicy. Większa torebka nadała pełności całej stylizacji. Co można by było dodać?
  • Stylizacja numer 2. Szykowna, ciemna stylizacja. Rozjaśnieniem jest niewielka, miętowa kopertówka. Krótka spódnica połączona z czarnym topem. Dodatki:  ciężkie buty - nadały pewności. Nic więcej nie trzeba dodawać, niepotrzebne są większe dodatki. Myślę, że stylizacja jest jedną z najlepszych, które dziś wykonałam.
  • Stylizacja numer 3. Elegancka, idealna np. na wyjście do teatru. Tutaj połączyłam krótką sukienkę z spódnicą. Można by tu dodać ciemną marynarkę lub płaszcz.  Dodatki: ciemne szpilki, pasujące kolorystycznie do spódnicy. Torebeczka, oczywiście mała poręczna. Nic nie trzeba dodawać, bo przecież Co za dużo, to niezdrowo

15 komentarzy:

  1. nie podoba mi się ;C
    ale twarz to masz super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ups... Drobna pomyłka bo spódnica ze sklepu DIESEL kosztuje 10 SD a nie 20... Ale błędy się zdarzają... C:

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza okropna. Druga śliczna a trzecią przeżyję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najładniejszych spódnica nr2. Zestawy są cudne ! Masz wyczucie stylu. Najlepszy zestaw nr2. ^.^

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza stylizacja świetna *.*


    l22l

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga stylizacja prześliczna <3

    Emli_

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja pierwsza jest nie ładna znaczy spódnica jest ładna ale nie umiesz po prostu do niej dobrać czegoś. Stylizacja druga jest prześliczna ale nie zbyt pasuje tu neonowa kopertówka. W stylizacji trzeciej jak dla mnie jest troszkę za pusto a ta spódniczka czy sukienka wygląda tak dziwnie krótko.

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie spódniczki to dobry wybór a ta w kropki podoba mi się najbardziej chyba ja kupię

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza ( stylizacja ) najgorsza . Za to 2 najlepsza . A za to 3 również całkiem , całkiem ;)
    P.s Twoja doll ma prze śliczną twarz ;o
    Maja171super

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z jakiego sklepu jest kurtka z drugiej stylizacji? ;>

    Gaabriielaa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne stroje :) Najlepiej wyszedł projekt numer 1 :)

    Wikii_Monster

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!