piątek, 8 lutego 2013

Pomysły na wnętrza #5



W dzisiejszym poście dotyczącym pomysłów na wnętrza pokażę wam, że najprostsze rozwiązania zastosowane w apartamencie mogą pomóc w uzyskaniu oryginalnego i ciekawego efektu. Wszystkie trzy przedstawione poniżej pokoje mają ze sobą dużo wspólnego, w każdym wykorzystane zostały drewniane belki, pojawia się dużo bieli, półki oraz zostały wykonane w tym samym wnętrzu.




Jak widać funkcje półki można przypisać wielu innym przedmiotom: belkom, obrazkom lub sztalugom… Idąc dalej tym tropem pewnie przyjdzie wam do głowy o wiele więcej pomysłów na ciekawe, niecodzienne półki w apartamencie. Dzisiejsze pomysły na wnętrza można podsumować także stwierdzeniem, że nie potrzeba wielu przedmiotów, mebli by stworzyć świetny pokój; wszystko czego trzeba to po prostu czas, chęci i trochę wyobraźni.

Na zachętę do tworzenia nowego pokoju oraz na sfinansowanie zakupu w SuiteShop mam dla was prezent – spośród osób komentujących ten post wybiorę jedną, która otrzyma ode mnie 100sd. By móc zostać wylosowanym trzeba podpisać się nickiem ze Stardoll oraz obserwować blog. Nick zwycięzcy poznacie w moim kolejnym poście.

PS
Pod moimi tekstami często zadajecie pytanie czyjego autorstwa są prezentowane przeze mnie wnętrza. Otóż wszystkie pokoje robię dla was sama, na potrzeby właśnie tych postów.

69 komentarzy:

  1. Będę wobec Ciebie szczera. :) Powiem tak, że pierwszy pokój nie zbyt mi się podoba jakoś jest tak dziwnie tak wszystkiego jest dużo i jeszcze ten kot. W pokoju drugim zatem jest ładnie pomysłowo widać, że pokój jest dopracowany i przemyślany :) Pokój trzeci w sam raz na odpoczynek lub zrelaksowanie się i myślę, że ten kącik mi się najbardziej podoba z tych trzech :D

    Pozdrawiam wandosz :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogółem i w szczegółach wszystko gra :)
    Super pokoje, choć temat nie zbyt dla mnie zrozumiały :/, dopiero po przeczytaniu zrozumiałam. Na przyszłość radzę od razu napisać temat, żeby takie nieinteligentne osoby jak ja mogły się dowiedzieć o co chodzi przed przeczytaniem artykułu
    TheSonka

    OdpowiedzUsuń
  3. W pierwszym pokoju jak dla mnie jest zbyt napaćkane i co robią stosy ksiązek na kanapie? Gdyby zmniejszyć ilość poduszek na niej i wywalić książki byłoby ok. W drugim pokoju podoba mi się dosłownie wszystko i nie zmieniłabym nic. Trzeci pokój jest ok ale do mnie nie przemawia, wygląda jak dla jakiejś starej babci. No i nie wiem czemu zrobiłaś ze sztalugi półkę, to nie wygląda zbyt fajnie.
    Ogólnie popracowałabym na 1 i 3 pokojem, nie wiele im trzeba, żeby były świetne tak jak pokój numer 2 :)
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 pierwsze bardzo mnie zaciekawiły są takie nowoczesne. Drugi pokój bardziej przypadł mi do gustu ponieważ jest bardzo oryginalny. Czekam na następną notkę tego typu.
    :)
    Izabelwika

    OdpowiedzUsuń
  5. W końcu ktoś odpowiednio wykorzystał te wielkie ciemne belki. Nie mogę przeżyć jak ktoś ma cały pokój "wytapetowany" tym dramatycznym drewnem :)

    Drugi pokój jest według mnie najlepszy. Ani za jasny, ani za ciemny. Tylko te cegły się troszkę przemieszały :)

    MalaMargusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzecie podoba mi się najbardziej...


    ruda2121

    OdpowiedzUsuń
  7. drugi jest rewelacyjny. uwielbiam Twoje pokoje ;)


    jaka-gwiazdka

    OdpowiedzUsuń
  8. Drugi to CUDO *.*

    Mis-uszatek

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Łał jestem ci cholernie zazdrosna że ty umiesz coś takiego stworzyć a ja choćbym nie wiem jak próbowała to i tak bym nawet jednej setnej tego nie zrobiła, widać że się angażujesz, twoje pokoje są naprawdę oryginalne, ciekawe i zachęcające do dalszych działam, co każdy twój post widzę coś ciekawego co bym mogła użyć w mojej praktyce. Co do pierwszego pokoju.Jest śliczny, nowoczesny . Nawet nie wiem po części jak go opisać bo moje słowa go nieoddaną. Kanapa a na niej poduszki i książki to oryginalny pomysł, ślicznie ci to wyszło, umiesz komponować z sobą elementy, ogółem to zrobiłaś za równo też fajną obróbkę graficzną dając tam po 3 elementy z pokoju fajny pomysł i fajnie się na to patrzy. Jestem zachwycona twoim talentem dziwie się że nie zostajesz często NCG. Bo ty masz naprawdę zapał i ciesze się że jesteś z nami na tym blogu i dajesz nam bezcenne rady, do których się stosuje, jednak nie mam tyle kasę by zrealizować cały pokój. A co do drugiego. To ten naprawdę jest słodki, ja uwielbiam koty i psy i w moich apartamentach przynajmniej po jednym powinno się znaleźć ( no chyba że coś w nim kolekcjonuje. A wracając do niego urzekł mnie on dopasowanie do siebie kolorów, panuje tak idealna harmonia, na twoim miejscu jeżeli te wnętrza apartamentów robiłaś u siebie zapisałabym je ( oczywiście jeżeli już tego wcześniej nie zrobiłaś ) A co do trzeciego pokoju również dla mnie jest śliczny, jestem zdziwiona że mamy takiego dekoratora wnętrz w Polsce i jeszcze wszyscy cię nie znają, mam nadzieje że cię poznają bo jesteś osoba naprawdę ciekawą, ja muszę przyznać nie znałam cię ale po tych apartamentach widzę że masz coś w sobie ciekawego co pcha ludzi do dalszego poznawania cię. A wracając do apartamentu. Jest śliczne, fajna półeczka bardzo jest tu bardzo ładna i charakterystyczna dla pokoju. Reasumując wszystko pokoje są genialne, jestem po ich obejrzeniu i dokładnym przeglądzie nimi zafascynowana i czekam na więcej :>
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie te pokoje są bardzo ładne i ciekawe.



    StarMartusia...

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje pokoje są świetne,na pewno dużo czasu na nie poświęciłaś.Ja nawet jak bym chciała, nie zrobiłabym czegoś tak cudownego. Gratuluje talentu i życzę Ci aby twój talent dalej się rozwijał.
    Pozdrawiam Ollaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi najbardziej podoba się pierwszy pokój. Z chcecie bym taki zrobiła, tylko zmienilabym dodatki według mojego gustu :). Co do drugiego, to sadze o nim to samo, co o pierwszym. Trzeci pokój nie bardzo mi się podoba, ale bardzo podoba mi się w nim ściana ułożona z belek i szklane, zielone pojemniki.
    klowe101

    OdpowiedzUsuń
  14. Boziu ty mójj *.*
    Naparwde nie wiedziałam że sa osoby z tak wielkim talentem do robienia nib takich banalnych rzeczy. Po twoich postach doszłam do wnoisku że masz wielki talent~! Ja gdybym nawet miesiąc próbowała nei zrobiłam bym nawet czegoś co można porównąc do twoich prac. Można to zobaczyć po wyglądzie moich pokoi. Niewiem, skąd bierzesz tyle pomysłów i skąd masz taki talent, ale powiem ci jedno, rozwijaj swoje stardollowe umiejętności, a dojdziesz do perfekcji!

    misslola_88

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie mi się podobają, nie są puste, ani nic. Pierwszy jest ładny chodź ta biała poduszka jest moim zdaniem nie pasują. Dwa ostatnie s bardzo ładne najbardziej podoba mi się najbardziej drugi :)


    Angelika33344

    OdpowiedzUsuń
  16. Drugie wnętrze jest najładniejsze. Pierwsze mnie nie zachwyciło. Trzecie jest proste i bardzo ładne. Lubię gdy w pokoju jest jakaś roślinka :P
    johanna1231
    szkoda że nie jestem SS. Zainwestowałabym w meble i te białe kanapy :P

    OdpowiedzUsuń
  17. 2 pokój i 3 mi sie najbardziej podobaja :3

    KINIA1519

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś geniuszem w tym co robisz, emo-niunia- :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś świetna! Uwielbiam twoje artykuły. Czasem próbuję zrobić coś podobnego, ale nie wygląda to tak idealnie jak twoje pokoje.


    TosiaxD

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie pokoje mi sie podobaja .


    Aleniala

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam twoje wnętrza, wszystko jest zrównoważone kolorystycznie, wszystko ze sobą współgra , poprostu cudo !

    synopsa

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy pokój jest ładny, ale nie najładniejszy. Zmieniłbym rudego kota na szarawego :D
    Drugi pokój jest najlepszy z 3 przedstawionych przez Ciebie pokoi.
    Wszystko idealnie pasuje! Chciałbym ukraść twoje wnętrza :)
    W trzecim pokoju bardzo mi się podoba pomysł, jak dałaś te roślinki na stojaku! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj:)
    Pierwszy pokój ma w sobie pomysł, to trzeba przyznać.
    Jednak Ja, mając doświadczenie w urządzaniu wnętrz (bo sama urządziłam i zaplanowałam remont mieszkania), podpowiem Ci parę rzeczy:)
    Po pierwsze spójność materiałowa jest SUPER, jednak jeżeli używasz 2 drewnianych elementów muszą być z tego samego gatunku lub serii kolorystycznej:)
    Kamie na ścianie..BOSKO, sama chciałam taki położyć jednak jego wadą albo i zaleta jest to że kamień to jedyna ozdoba na ścianie nic tam nie powiesisz bo się nie przewiercisz(nie da się).
    Świeczniki pomysł super, kot pasuje do podłogi i nóżek łóżka też extra.
    Wnęka w ścianie jest pomysłowa jednak masz za dużo różnych faktur w pokoju,półka we wnęce powinna by taka jak ta pod nią.
    Ostatnie to samo wnętrze wnęki; sklejają się tam obrazy ze sobą i ze ścianą, ściana powinna być o ton ciemniejsza:)

    Cz.1 ->Katti278

    OdpowiedzUsuń
  24. Pokój drugi.
    Tutaj jest naprawdę przyjemnie.
    Jedyne co psuje spójność to jak pisałam wcześniej 2 gatunki innych kolorystycznie drewien.
    Kratka wentylacyjna jest urocza, taka duża nie tylko jest wentylacją ale i nowoczesną ozdobą przykuwającą uwagę.
    Lampa kontrastuje z belkami i ścianą i pasuje idealnie.
    Pokój Trzeci.
    Pomysł ze sztalugą jako półką nieziemski, lubię eko desing czyli wykorzystanie np. starych albo niepotrzebnych przedmiotów aby stworzyć nową funkcjonalność.
    Drewniane lampki idealnie pasują do idei eko i są fajną ozdobą.
    Klasyczny bujany fotel na środku kapelusz z kwiatami dają całości wydźwięk głębokiej relaksacji.
    Ww tym pokoju można usiąść i poczytać książkę.
    Najlepsze jest to że wnętrze jest na tyle "czyste", że można tu dodać jasne świece, obraz a nawet pleciony gazetownik i nadal będzie zachwycać :)

    Na koniec, JESTEM POD WRAŻENIEM.
    Lubię kiedy użytkownicy stardoll przełamują rutynę i banał i tworzą coś oryginalnego.
    Ty zdecydowanie do moich ulubieńców należysz.
    Prośba abyś się nie zmieniała pod wpływem komentarzy negatywnych tylko dopracowywała technikę i szła w tym kierunku.
    Zainspiruj się 4kątami, jest tam wiele artykułów na temat spójności kolorystycznej, czy o tym jak dopasować do siebie meble.

    Katti278:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi się podoba :)

    Projektantka110

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładne pokoje a 2 najbardziej. :D


    l22l

    OdpowiedzUsuń
  27. Szczerze masz dobre pomysły, ja bym taak nie umiała.

    Kasia2001B

    OdpowiedzUsuń
  28. Skąd ty masz te pomysły? O_o
    Masz naprawdę talent w dekorowaniu. Ja tam się do tego nie nadaję, kiedy mam jakiś pomysł, to źle go wykorzytuję ;c

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudne, najładniejszy drugi pokój (skąd ten żyrandol ;p?) :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Drugi jest najlepszy :)
    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  31. Najbardziej podoba mi się drugi pokój i chętnie bym go zrobiła :P

    Emli_

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierwszy pokój jest genialny ! *.*

    98stefa98

    OdpowiedzUsuń
  33. Mi się tam wszystkie podobają.

    Mikaa170

    OdpowiedzUsuń
  34. Super pokoje ! ; > Ciekawa dla mnie inspiracja ; ) ~ olgusia70

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo mi się podoba pomysł ze sztalugą. Pierwszy pokój nie przypadłmi do gustu, natomiast drugi i trzeci zdecydowanie bardzo ładne ;)
    888kamila

    OdpowiedzUsuń
  36. Długo już szukałam jakiegoś pomysłu na wnętrze i nie potrafiłam nic wymyślić. Najwyraźniej nie mam zbyt dobrego gustu do dekorowania wnętrz, myślę że to mnie oświeciło. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ślicznie Ci to wyszło! Masz talent. : )

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale cudne! Też chcę takie.

    NeonowaSzpilka

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystkie pokoje mi się podobają.Są oryginalne, ciekawe oraz inspirujące. Według mnie najładniejszy jest pokój drugi. Śliczne koty :) Gratuluje talentu w projektowaniu wnętrz.

    Miss_kasia001

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja tam na temat i krótko- zachwyciło mnie. *-*
    Ashley-AgaOlsen ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystkie pokoje są bardzo pomysłowe i bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny pomysł!!! Wszystko do siebie pasuje. Jest to bardzo ładne :))

    lejdigaga24

    OdpowiedzUsuń
  43. Jak dla mnie to najładniejszy jest pokój trzeci. Nie podobają mi się jedynie te czarne deski.

    Pourpre

    OdpowiedzUsuń
  44. Masz prawdziwy talent,a pomysłowość jeszcze większą! Wszystkie pokoje bardzo mi się podobają. Idealnie dopierasz meble, a zwykłe artykuły zamieniasz na na coś naprawdę ciekawego, ładnego i o wiele bardziej oryginalnego. Dużo oddałabym za to, żeby być taką kreatywną i oryginalną jak ty.;*

    klamar33

    OdpowiedzUsuń
  45. Najbardziej podoba mi się 2 pokój ;) 1 i 3 też są bardzo ładne, ale 2 to po prostu cudo!!! *u* Jesteś prawdziwą projektantką wnętrz! Masz talent :*

    Grzywka00

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne pokoje, bardzo mi się podobają

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  48. Podobają mi się twoje projekty, jednak jest jedna rzecz, która mnie tym razem razi. Nie lubię białych ścian, faktycznie, rozjaśniają całość lecz wyglądają jakby zostały wyrwane z czegoś innego. Rażą wręcz po oczach. Zastanawiam się jakby wyglądało szkło na ich miejscach. Szkło albo coś szaro-zielonego. Bardzo się cieszę, że umieściłaś koty :) Bardzo ładnie prezentują się na tle kanapy.
    Olkamoda

    OdpowiedzUsuń
  49. bardzo przypadly mi do gustu twoje pokoje,,,sa swietne

    tenisistka18

    OdpowiedzUsuń
  50. bardzo mi sie podoba jak wygram 100sd to na pewnoc tak zrobie

    OdpowiedzUsuń
  51. Moim zdaniem pokoje są ładne, jak zwykle elementy dobrane w odpowiedni sposób, chociaż czasem niektóre mieszanki są wybuchowe, np. klasyczny design jak w pierwszym pokoju i pixelowa poduszka.

    OdpowiedzUsuń
  52. Wygląda bardzo elegancko :)

    konwalia.19

    OdpowiedzUsuń
  53. drugi pokój ubóstwiam *-* , natomiast w ostatnim podoba mi się pomysł ze sztalugą malarską ;)
    dobra robota.
    paula01225

    OdpowiedzUsuń
  54. Pierwszy pokój całkiem mi się podoba ale lekko zdziwiło mnie to że na kanapie leży stos książek no i ten kot niezbyt przypadł mi do gustu. Co do drugiego pokoju podoba mi się o wiele bardziej myślę, że bardzo fajnie zostały ułożone poduszki, ogólnie uważam że pokój jest bardzo pomysłowy fajny. Pomimo tego najbardziej do gustu przypadł mi ostatni apartament uwielbiam pomieszczenia które mają w sobie choć odrobinę zieleni, pomysłowo wykorzystałaś lampy a bujające białe krzesło z kapeluszem idealnie pasuje do reszty pokoju.

    MalutkaMarysia1

    OdpowiedzUsuń
  55. ładnie! trzymaj tak dalej :) masz świetne pomysły i lubie je oglądać ;D

    jasmina767

    OdpowiedzUsuń
  56. jak dla mnie najlepszy jest 3 pomysł. Moim zdaniem do pierwszego apartamentu nie pasuje ten kot, zastąpiłabym go jakimś innym zwierzęciem. A tak to spoko. Oby tak dalej :D W ostatnim projekcie fajny pomysł ze sztalugą :D

    inhope

    OdpowiedzUsuń
  57. Wszystkie pokoje są świetne ;D Szczególnie fajny pomysł ze sztalugą ;3 Może kiedyś wykorzystam ^.^

    wiktorek333

    OdpowiedzUsuń
  58. Łał... bardzo pięknie urządzone pokoje.. zazdroszczę Ci talentu ;)

    xMegasse

    OdpowiedzUsuń
  59. Najbardziej podoba mi się wnętrze nr. 1 ; ] Ale reszta też jest dość ładna oraz pomysłowa ; ]

    KatieMayaKiss

    OdpowiedzUsuń
  60. podobają mi się te wnętrza ;)



    koala1.2

    OdpowiedzUsuń
  61. to są najlepsze wnętrza ;D

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!