środa, 27 lutego 2013

Spoilery

Oto najnowsze spoilery:


Podobają się Wam?

16 komentarzy:

  1. Podoba mi się ta ciemno różowa suknia ^^


    Stylowa.Karola

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się nie bardzo podobają . : ) .

    Caalme

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nawet ;)

    Sweettruskaffka

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie sa złe ;3

    KatieMayaKiss

    OdpowiedzUsuń
  5. nic specjalnego ;/

    jasmina767

    OdpowiedzUsuń
  6. Za bardzo mi się nie podobają.

    Wikii_Monster

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie podobają mi się te rzeczy. Może na stardoll będą wyglądać lepiej.
    Miss_kasia001

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie są jakieś wybitne, ale są całkiem, całkiem :) . Wiadomo kiedy będą i za ile ?...
    klowe101

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie zbyt ładne :/

    paula1908

    OdpowiedzUsuń
  10. Popieram niezbyt ładne :/

    lejla360

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się różowa sukienka, a reszta ... już nie tak bardzo ;/

    TosiaxD

    OdpowiedzUsuń
  12. Szajs i tyle.

    xXVampireeXx..

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!