piątek, 1 marca 2013

Pomysły na wnętrza #10



Dziś napiszę o tym, jak w oszczędny sposób urządzić apartament – czyli co kupić by stworzyć pokój, a przy okazji by nie wydać wszystkich oszczędności.
Oto kilka rad dla osób nastawionych na ‘tanie urządzanie’ (chociaż sama nie jestem zwolenniczką oszczędzania na apartamencie; to jestem w stanie po części zrozumieć, że są osoby które na pierwszym miejscu na Stardoll stawiają modę – bo przecież na tej stronie głównie o modę właśnie chodzi):
- Sklep Basics Decor – znajdziecie w nim nie tylko tanie meble w różnych odcieniach kolorów ale także modne i praktyczne elementy do stworzenia ładnego wnętrza;
- Darmówki – niektóre z darmowych rzeczy oferowanych na Stardoll jest naprawdę warta uwagi dlatego zachęcam by czasem wziąć udział w konkursach gdzie w nagrodę otrzymamy jakiś mebel, informacje o darmówkach znajdziecie na tym blogu! Po prawej stronie w chmurze tagów wyszukajcie hasło ‘darmówki’;
- Promocje – Często także i meble są przecenione w Starplazie, to wspaniała okazja na zakupy;
- Prezenty – Urządzając jakiś pokój zawsze można poprosić o pomoc przyjaciół, którzy prześlą nam prezent przydatny przy remoncie.


23 komentarze:

  1. Świetne porady! Dzięki! ; )

    NeonowaSzpilka

    OdpowiedzUsuń
  2. noo całkiem fajnie ;D


    Independentt

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny artykuł :)

    paula1908

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne porady :)
    +
    modny-stardoll18.blogspot.com/ serdecznie zapraszam na mojego bloga! są świeże posty, można zaczerpnąć rad z poradników, zgłosić się do metamorfozy ! POSZUKUJĘ REDAKTOREK (pisz jeśli masz doświadczenie, chęć i czas)

    aga_007

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydatne porady.Stosując się do nich można naprawdę dużo zaoszczędzić.
    Miss_kasia001

    OdpowiedzUsuń
  6. No pokoik śliczny! Skąd ty bierzesz tyle pomysłów ? O.o

    TosiaxD

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę świetne porady :) Dziękuję bardzo, nie mam w ogóle kasy więc będzie to pomocne w urządzeniu mojego skromnego na razie apartamentu :D

    koala1.2

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. a z jakiego sklepu masz różową kokardkę, używałaś jej do ozdabiania pokoju w poprzednim poście, jest na torbie? proszę o odpowiedź =).

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysły ! A co do Basic Decor, to jest to mój ulubiony sklep :) . Tanie rzeczy, we wszystkich koloroach i modne !
    klowe101

    OdpowiedzUsuń
  11. mi też się bardzo podoba, ja na początku nie dbałam o apartament tylko o samą dollkę, ale teraz chyba zacznę powoli coś z nim robić ;P ale na pewno nie uda mi się zrobić takich ładnych pokojów jak ty ;D


    jasmina767

    OdpowiedzUsuń
  12. Ska można zdobyć ten szalik fioletowy i ten sweter z kotem? Niektóre dziewczyny na sd je mają:
    http://www.underneathstardoll.net/2013/01/spoilers_31.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Porady na pewno się przydadzą . ;3
    KatieMayaKiss

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dobre porady ! :)

    GoldenDaytona

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem pełna podziwu ♥ Wnętrze jest na serio fantastyczne ;3 A porady na pewno się przydadzą ;))

    wiktorek333

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne te pokoje, które robisz :) Podobają mi się, a ten jest śliczny :D
    Wikii_Monster

    OdpowiedzUsuń
  17. do anonimowy
    szalik i sweter z kotem były dla SS za logowanie się 5 dni pod rząd, te prezenty były w złotym pudełku pod tymi niebieskimi z SM

    OdpowiedzUsuń
  18. Nic specjalnego, aczkolwiek jest na czym zawiesić oko :)

    Porady są precyzyjne, łatwo je rozszyfrować. Jednym słowem poradnik udany.

    xXVampireeXx..

    OdpowiedzUsuń
  19. sliczne :) Lubie To!
    lisa_glamour139

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!