sobota, 9 marca 2013

Pomysły na wnętrza #11



Tym razem w pomysłach na wnętrzach skupimy się na jednym elemencie – a będzie to niebieska okiennica ze sklepu Film Theory. Kolekcja ‘Love Story’, z której pochodził ten mebel niedawno opuściła Starplazę; lecz przed odejściem wszystko było za pół ceny, także mądrzy ci, którzy skorzystali i nabyli co nie co.

Błękitną okiennice można wykorzystać nie tylko przy oknie; lub tworząc ogród ale także świetnie sprawdzi się ona jako oryginalna ściana – panele albo coś w tym stylu. Jej kolor nadaje efekt lata we wnętrzu; także budzi ona pozytywne uczucia.

W pokazanych niżej pokojach okiennice posłużyły mi za panele na fragmencie ściany.




Miłego wieczoru (:

21 komentarzy:

  1. mi podoba się wnętrze nr 1 i 3. ;)
    Nawzajem życzę udanego wieczorku ;P



    koala1.2

    OdpowiedzUsuń
  2. Racja 1 i 3 najlepsze *.*

    doma127

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie wnętrza bardzo mi się podobają :)

    paula1908

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko takie sliczne :D uwielbiam twoje posty :)
    lisa_glamour139

    OdpowiedzUsuń
  5. Słabo to jest wkomponowane, wyglądają całkowicie jak okiennice, a nie panele, przez to wprowadzasz nieuniknioną groteskę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze wnętrze najfajniejsze.

    ruda2121

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne wnętrza, najbardziej mi się podoba 1.*_*


    l22l

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne wnętrza. Najbardziej podoba mi się 1.

    NeonowaSzpilka

    OdpowiedzUsuń
  9. 1 zdecydowanie wygrywa ;D świetny pomysł, zresztą jak wszystkie twoje pomysły :)

    jasmina767

    OdpowiedzUsuń
  10. niesamowite *-*
    paula01225

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow śliczne te wnętrza :D 1 Najlepsze :D

    Wikii_Monster

    OdpowiedzUsuń
  12. jest taki sobie ;)
    jestem pelokara123

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nie mam tej niebieskiej okiennicy,a szkoda bo ja widać można ją ciekawie wykorzystać.Mi najbardziej podoba się pokój pierwszy.
    Miss_kasia001

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie są śliczne ..♥

    wiktorek333

    OdpowiedzUsuń
  15. hej chciałabym się zgłosic do oceny mojego apartamentu nie wiedziałam gdzie to zrobić więc pisze kom tutaj mamnadzieję że go zauwazysz :3 Moj nick to: MissLondon511

    OdpowiedzUsuń
  16. Na prawdę świetne pomysły!

    TosiaxD

    OdpowiedzUsuń
  17. Super ! Najladniejszy jest ten pierwszy ;*** . Masz talent ###
    klowe101

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie wnętrza są śliczne. Masz talent!

    Kasia2001B

    OdpowiedzUsuń
  19. Naprawdę fajny pomysł!

    _Klaudia_1999_

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!