niedziela, 7 kwietnia 2013

DIY - Pierwszy tutorial projektu StarDesigne

Witajcie !

Jestem Joasia, na Stardoll nick - JessssLove i mam zaszczyt otworzyć na blogu nowy dział - Do It Yourself. Zostałam zaproszona do współpracy na blogu, za co dziękuje. Jest to ogromny zaszczyt. Na stardoll jestem już jakiś czas i od niecałego roku z przyjaciółką tworzę Dom Mody UNIQUE. Jestem tam m.in. projektantką ubrań, dlatego na Stardoll for Poland zobaczycie moje tutoriale dotyczące tworzenia nowych projektów w StarDesigne. Mam nadzieję, że mimo bardzo zawężonej tematyki spodoba Wam się to co cyklicznie będę dla Was tworzyła ;)

Zapraszam do pierwszego tutoriala DIY:

Dziś zaprezentuję Wam tworzenie projektu, który nazwałam One World.


Zaczynamy. Od razu powiem, że tutorial robiłam na innym szablonie niż gotowy projekt, ponieważ nie wiedziałam wcześniej jak i czy mi wyjdzie. Z tego powodu tutorial nie będzie wyglądał idealnie jak gotowy projekt. Tak czy inaczej zobaczcie sami ;)

Zaczynamy od wybrania czarnego tła do projektu. Na środku ustawiamy niebieską kulę, która będzie naszą kulą ziemską.

Następnie wybieramy różne elementy w kolorze zielonym i układamy je w formach, które przypominać będą kontynenty naszej planety.

Gdy ustawimy już wszystkie elementy tworzące lądy bierzemy czarny okrąg z elementów i umiejscawiamy go na styku z krawędzią kuli. W ten sposób wycinamy wszystkie odstające elementy nadając idealną owalność kuli, a nawet lekki efekt 3D.

Na kuli ziemskiej, dla realistycznego efektu dodać możemy białe plamy i gradienty, które będą pełnić rolę chmur. Na czarnym tle ustawiamy gwiazdy.

 Ja na koniec dodałam dla ciekawego efektu gradient fioletowy u dołu, nadając scenerii głębi i barwy.

 Tak prezentuje się gotowy projekt po wykonaniu każdego z wymienionych wyżej kroków. Pamiętajcie, że Wasze prace są tak różne jak Wasza wyobraźnia, więc możecie się bawić z różnymi elementami i kolorami nadając swojej pracy oryginalnego charakteru.

<--  Po lewej zobaczycie moją propozycję stylizacji z wykorzystaniem projektu One World.

UWAGA ! Projekt One World jest projektem Domu Mody UNIQUE. Już teraz możesz zakupić projekt One World TUTAJ !

Mam nadzieję, że macie pozytywne wrażenia dotyczące pierwszego postu DIY. Śmiało piszcie jak Wam się podoba projekt.

Już w sobotę za niecały tydzień tutorial DIY kolejnego projektu. Do tego czasu możesz wygrać 50 sd !! Wystarczy, że zakupisz projekt One World TUTAJ i zrobisz z nim stylizację na swojej doll. Podpisane i zalinkowane prace zgłoś w komentarzu pod tym postem. Wyniki konkursu na najlepszą stylizację z projektem One World już w sobotę wraz z tutorialem nowego projektu. Konkurs dla obserwatorów bloga Stardoll for Poland, oraz UNIQUE.

 Pozdrawiam ;)
Joasia - JessssLove

20 komentarzy:

  1. Nawet fajny ten projekt :)

    koala1.2

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie moja kochana Joasiu :) piękny projekt ! ♥
    Klaudia (klaudialigenza)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na prawdę świetny pomysł! :*



    yetti2000

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny poradnik , może kiedyś skorzystam :)

    paula1908

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny projekt! :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne. :D Chciałabym takich poradników więcej ! :D

    PoshGoldDomini9

    OdpowiedzUsuń
  7. http://i46.tinypic.com/2py5a1g.jpg
    Moje zgłoszenie :)

    blackmydoll

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie skorzystam, nie lubię projektów ze StarDesign.

    jaVka97

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wolę wersję bez gwiazdek ;) Chcę więcej twoich poradników.
    iga777

    OdpowiedzUsuń
  10. super! bardzo pomysłowe ;3 mam nadzieję że następny artykuł DIY będzie jezcze lepszy :)


    jasmina767

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł i wykonanie artykułu.
    agatas99

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo świetny artykuł! Dzięki Tobie mogę udoskonalić swoją kiepską umiejętność w Designie! :D
    A tak, to zgłaszam stylizację na konkurs. Zrobiłem stylizację myśląc o teraźniejszym, brzydkim pogodzie, która ma nasza, ukochana wiosna! Czyli ta stylizacja idealnie się nadaję na "początek" wiosny XD

    http://img341.imageshack.us/img341/5691/oljealala.png

    jarus55

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!