niedziela, 21 kwietnia 2013

Hot or Not #6





asia01 : Makijaż ogólnie robi na mnie dobre wrażenie, ale posiada kilka wad. Po pierwsze nie podobają mi się poliki przypudrowane żółtym pudrem. Wygląda to nie ładnie. Z kolei usta też nie są ładne, może dlatego, że nie lubię takich kolorów szminek. Makijaż oczu jest ładny i starannie wykonany, ale muszę ci przyznać NOT.




asia01: Podoba mi się pomysł na ten makijaż. Połączenie cienia o kolorze kobaltowym z jasny eyelinerem wygląda tu fajnie. Nie podoba mi się, że gdzieniegdzie rząsy są pomalowane na niebiesko, lepiej by wyglądały całe czarne. Uważam też, że usta są trochę za ciemne do tego makijażu. Ogólnie ładnie, więc daję ci HOT.




asia01: Pomysł na makijaż był dobry, ale dwie rzeczy przyczyniły się do tego, że nie wyszedł on najlepiej. Po pierwsze za wysoko pomalowałaś cienie na oczach. Nie chcę nic mówić, ale to już jest dawno niemodne. Do tego czarna kreska w okół oczu twojej dolki spowoduje, że wizualnie bardzo się one zmieniejszą. Policzki i usta okej, ale i tak daję NOT.



asia01: Makijaż jak najbardziej udany. Podoba mi się połączenie fioletu z kobaltem. Bardzo ładnie pomalowałaś oczy twojej dolki, choć widzę, że nie zachowałaś przejść między kolorami. Chyba nie pomalowałaś policzków swojej dol, albo nie widzę, albo są słabo pomalowane. Ogólne wrażenie dobre, więc daje HOT.



asia01: Jeden z lepszych makijaży w tym hot or not. Choć makijaż wykonany na mojej dolce i ogólnie preferuje inny styl malowania, to ten bardzo mi się podoba. Jedna mała rzecz mi tutaj przeszkadza:  kolor brudnego różu w końcikach oczu, weług mnie tutaj powinien być jasny niebieski. HOT.




asia01: Ciekawy sposób malowania oczu dolki. Podoba mi się. Ogólnie makijaż ładny i wyrazisty. Kolor ust i policzek dobrze dobrany, ale barkuje mi tutaj przejść między białym, a niebieskim. Generalnie makijaż ładny, daję HOT.




asia01: Ten makijaż urzekł mnie. Bardzo ładnie dobrane kolory, przejścia między cieniami i w ogóle wszytsko dopracowane. Jedna rzecz to niepomalowane policzki, ale i tak przyznaję ci HOT.



asia01 : Kolejny ładny makijaż. Połączenie kobaltowego eyelinera z cieniami na oczach w kolorach niebieskich wygląda bardzo ładnie. Policzki ładnie pomalowane, usta całkiem okej. Chyba jako jedyna wycieniowałaś brwi, za co wielki plus. HOT.



asia01: Widać, że na początku miałaś fajny pomysł na makijaż, lecz nie dopracowałaś go. Kolory cieni na oczach są dobrze dobrane, ale nie ma pomiędzy nimi przejść i są słabo widocznie. Policzki niestarannie pomalowane. Niestety NOT.



asia01: Mam mieszane uczucia co do tego makijażu. Z jednej strony oczy są całkiem ładnie pomalowane, a z drugiej strony nie widzę tutaj koloru kobaltowego. Na policzkach też " nic " nie ma. Niestety za brak koloru kobaltowego muszę ci przyznać NOT.



Powyżej została przedstawiona i oceniona najlepsza dziesiątka ze zgłoszonych uczestników.
Teraz to Wy możecie zdecydować, która stylizacja jest najlepsza.
Osoba, która wygra otrzyma nagrodę w wysokości
50sd + reklamę w pasku bocznym (do następnych wyborów hot or not).
Głosujcie pod spodem w ankiecie, macie czas do wtorku do godz. 23.59.
Wyniki w niedzielę.







10 komentarzy:

  1. Ładne makijaże ;)

    kolorowawyspablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama nei wiem kto ale zaglosowalam ; D.


    naati8

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za wybranie mojego makijażu :D
    ja głosowałam na numerek 5 ^^

    xXVampireeXx..

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za wybranie mnie i za HOT ;)

    madziorek7788

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście, że na siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne makijaże.;)

    Jagodka32

    OdpowiedzUsuń
  8. super ale truskawka1616 najlepsza ! głos oddaje na nią : )
    MissyElliot90

    OdpowiedzUsuń
  9. Moją faworytką jest truskawka1616 ma piękny i staranny makijaż

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!