sobota, 4 maja 2013

DIY - piąty tutorial Stardesigne

Witajcie moi drodzy ;)

Kolejna sobota za pasem, tym razem nie jest to pierwszy dzień leniuchowania. Jak Wam mija błogi czas majówki ? Ja inspiruję się wiosną by tworzyć dla Was kolejne projekty.

Nim przejdę do DIY ogłoszę wyniki loterii sprzed tygodnia:

- 10 sd dla EmOLAdY9705
- 10 sd dla Jagodka32
- 10 sd dla BlowStar
- 10 sd dla BlackLilou
- 10 sd dla walentynkaxx
-  Wild West dla jarus55

Gratulacje. Macie 48 h na zgłoszenie się z wystawioną już rzeczą.

Póki co dziś przedstawiam Wam piąty z kolei tutorial projektu.

Od razu powiem, że chyba jeszcze tak strasznego projektu dla UNIQUE nie stworzyłam. Jest kiczowaty i pełen tęczowych kolorów, ale ma to swoje powody. Mianowicie jutro nasz Dom Mody UNIQUE obchodzi swoje pierwsze urodziny i przewidziane są konkursy, loterie, licytacje oraz być może wieczorem impreza. Wszystkich jutro serdecznie zapraszam. Jedną z atrakcji miał być dzisiejszy projekt - projekt urodzinowy. Jak to Ola stwierdziła bardzo fajny był pomysł użycia motywu babeczki i świeczki jako symboli urodzin, jednak te kolory to faktycznie kicz. Ciężko mi jednak było użyć np szarego koloru do tak barwnej okazji.

Zatem dziś mamy kiczowaty projekt jednak pamiętajcie - ja Wam nie pokazuje projekty, które macie kopiować, ja Was inspiruje byście wiedzieli, że można stworzyć czasem w prosty sposób to co nam przyjdzie do głowy. Użyjcie wyobraźni i zainspirujcie się moim projektem tak by stworzyć swój własny, idealny.

Nie przedłużając oto dzisiejszy projekt - Birthday Cake.

Niżej przedstawiam instrukcję tworzenia w zaledwie trzech prostych krokach:

Używając figur po prawej stworzyłam papierek, w którym jest babeczka. Dzięki biało szarym trójkątnym formom uzyskałam efekt cieni i zagłębień w papierku.

Samą babeczkę stworzyłam z chmurek. To dość unikatowy sposób, ale Wy możecie użyć np okrągłych form, albo innych figur. Z trzech prostych elementów 'wetknęłam' w ciasto również świeczkę.

Na koniec 'posypałam' ciasto kolorową posypką z drobnych pasków. Wy możecie polać ciasto polewą lub posypać pudrem. Ogranicza Was jedynie wyobraźnia... i limit elementów ;/ Tak czy inaczej na dole dodałam literkę U. Oznacza ona głównie UNIQUE, ale również Urodziny, czy Unikatowy pomysł. Wy możecie np dając komuś taki projekt w prezencie napisać jego imię lub nick.



UWAGA ! Projekt Birthday Cake jest projektem Domu Mody UNIQUE. Już od teraz jedynie do końca weekendu możesz zakupić projekt Birthday Cake TUTAJ !

 Jak Wam się podobał dzisiejszy artykuł DIY ? Może poprzednie tutoriale podobały Wam się bardziej (wszystkie poprzednie DIY zobaczycie TUTAJ).

W kolejną sobotę spodziewać możecie się szóstego już tutorialu DIY. Tym razem śmiało możecie pisać swoje pomysły i propozycje. Chętnie zainspiruję się Waszymi propozycjami.

Zgodnie z tradycją na koniec mini loteria. Dwa razy 10 sd dla osoby, która zgłosi się w komentarzu, podpisze nickiem i zaproponuje jakiś motyw na kolejny tutorial. Liczę na wiosenne pomysły.

Do zobaczenia za tydzień ;)
Joasia - JessssLove 

29 komentarzy:

  1. ZGŁASZAM SIĘ !

    buziaczek2002

    Można by było zaprojektować gniazdo z ptakami , łąkę lub jezioro, bukiety z kwiatów, drzewo wiśniowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziewczynę w białej sukience z wiankiem i warkoczem xD

      Usuń
  2. Kupię tą babeczkę <3
    Śliczna bluzka, uwielbiam babeczki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne *.* ! Zrobilam ale mi tak super nie wyszla ;) .

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie ci wyszło.Proponuję następnym razem zrobić gałązke wiśni z rozkwitającymi kwiatami.To jest takie wiosenne.Zgłaszam się do loterii.
    BlowStar

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, ale ja raczej nie zrobię

    joyless

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna
    zgłaszam się-następnym razem możnaby zrobić np.jeziorko z łabędziami

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna,:)

    Zgłaszam następny pomysł, zawsze chciałam mieć śliczny motyw kwiatowy. Typowo wiosenny. W stylu Vintage.

    Jagodka32

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. bo to bardzo kiczowaty projekt jak napisałam ;) chodziło o motyw ;p

      Usuń
  9. zaprojektuj motylka lub ważkę :)

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  10. Zamówiłam. :D

    Może takie pompowane kółko basenowe lub coś w tym stylu:
    http://www.basenogrodowy.com/galerie/k/kolko-do-plywania-zwierz_1908.jpg

    ola2221

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że to akurat będzie idealne na lato :D

      Usuń
    2. A czemu nie sprowadzić lata wcześniej? U mnie taka pogoda, że przydałoby się. :D

      Usuń
  11. Świetny pomysł. Na pewno wypróbuję. Proponuję następnym razem zrobić koszulki z motywem wojennym :) Myślę, że to nie lada wyzwanie, więc życzę powodzenia.

    koala1.2

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne DIY ;O <3

    karolina8989898

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna bluzeczka ^^

    Myślałam nad motywem jakiegoś ciekawego zwierzęcia, jakiejś twarzy czy coś ;) A jeśli chodzi o wiosenne to jakiś krajobraz, kwiaty :)

    Doda000

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna bluzka, ale mi się raczej nie przyda. Do loterii się zgłaszam i proponuję może łódkę lub jakiąś rybę (np. delfina).

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  15. Postarałaś się ;d Jeżeli chodzi o jakieś wzory to nie mam do tego głowy ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne :) Zgłaszam się do loterii i proponuję Nyan Cat'a x3. Albo coś z tęczą :D

    Emillaa

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej naprawdę fajne skorzystam idę projektować. ;) I zgłaszam się
    Jula1807

    OdpowiedzUsuń
  18. Motyw wiosenny - łódka - bo wycieczki łódką czas zacząć.


    ruda2121

    OdpowiedzUsuń
  19. Aż bym zajadła ;p

    dorcia8844

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!