czwartek, 29 sierpnia 2013

Konkurs(Przypomnienie)

Jakoś długo mnie tu nie było.. więc postanowiłam zorganizować konkurs na stylizację! :D
____

Musicie zrobić stylizację z tą marynarką :
Warunki:
-Obserwuj bloga(sprawdzam)
-Pracę zapisz na dowolnym tle.
-Wyślij stylizację tylko na mój email : spokojnamania@wp.pl(koniecznie podaj swój stardoll'owy nick)
-Napisz pod tym postem, że się zgłaszasz.

Nagrody :
1 miejsce - 50sd
2 miejsce - 30sd
2 wyróżnienia - 10sd

Prace przesyłajcie do 31 sierpnia. Wyniki postaram się podać dzień później.

EDIT: JUŻ NIE MA JEJ W STARPLAZIE!

65 komentarzy:

  1. Zgłaszam się. Spełniam wszystkie warunki, na stardoll : marlencia456

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zgłoszę się nie posiadam jej , chyba że pożyczę ;)


    jula1807

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ej nie masz, to możesz przecież zrobić stylizację w StarPlazie ;)



      Sillybiedroncia

      Usuń
    2. Tak dokładnie. Możesz w StarPlazie. Każdy ma swoją szansę :)

      Usuń
  3. Powodzenia wszystkim! :D

    _Klaudia_1999_

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety nie zgłaszam się, chociaż nagroda bardzo atrakcyjna.

    MyOlka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to po co piszesz jak sie nie zgaszasz wtf ?????

      Usuń
  6. gdzie mogę znaleźć te marynarke ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepie Hot Buys Retro w StarPlazie :)

      Usuń
  7. moze sie pozniej zglosze :):):)

    pauli235

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam sie :d. Lexis3214 :s (ps. obserwuje bloga na innym mailu ) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mozesz napisac czy sie wyslalo ? bo jak nie to wysle jeszcze raz :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. sorki ale zgłosiłam sie z konta siostry :P

      Usuń
  10. Zgłaszam się ):
    cukierkOwa32327

    OdpowiedzUsuń
  11. zgłaszam się, jestem obserwatorem :)
    BASIa21lady

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się,obserwuję ;)


    milusia963

    OdpowiedzUsuń
  13. już się wcześniej zgłosiłam i wysłałam pracę ♥

    konora10

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się
    obserwuje

    riri11Rockin

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę innym powodzenia :)

    bad_lady123

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety nie zgłoszę się choć chciałam.
    Już tej kurtki w starplazie nie ma .

    dorcia8844

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!