niedziela, 18 sierpnia 2013

Oceny apartamentów + KONKURS!

Przepraszam bardzo, że oceny nie pojawiły się w czwartek. Nie miałam prawie w ogóle dostępu do internetu bo wyjazd mi się przedłużył. 
Chciałam Was poinformować, że napiszę post w weekend ale rozchorowałam się.. ;) W ramach przeprosin wysłałam wszystkim dziś ocenianym osobom drobny upominek za to, że musiały czekać
+ organizuję mały konkurs (więcej informacji na końcu posta)

Tak jak obiecywałam oceniłam aż 6 pokoi:

1. TiaraAiwlys


Fajny motyw, ale widziałam niestety go już dużo razy- ocean jako widok zza szyby itp. Plus za to, że zwierzęta w wodzie poruszają się. (niestety nie widać tego na obrazku) Zastanawiam się cały czas czemu piasek wylądował jako podłoga- pod ścianą, zamiast jako dno. Nie widzę tu żadnych wymyślnych mebli, wzorów, kreatywnych zastosowań (łóżko jako ściana itp.) a to cenię sobie najbardziej przy ocenianiu.. daję 3-.


Jak dla mnie w takiej wersji pokój jest.. bardziej magiczny. Kojarzy mi się z tym hotelem na Malediwach ;) 


2. Zaczarowana2000


Ten żółty kolor jest śliczny, strasznie mi się podoba, jednak psuje delikatność tego pokoju, szczególnie półka. Te lampki (?) wiszące na balkonie są okropne! W ogóle nie pasują. Przeszkadzają mi także deski obok lustra- są strasznie przytłaczające. Poza tym wszystko okej. Oceniam na 4-.


Zostawiłam ten żółty, jednak poprzestawiałam trochę meble. Wciąż nie jest po mojemu ale nie mogłam nic innego wykombinować z Twoimi meblami.

3. missmariksza


Ten pokój ma swój klimat. Jest w nim nawalone roślin, zwierząt ale wygląda to w miarę dobrze. Meble są dobrze dobrane- typowo ogrodowe z wikliny a nie jakieś skórzane itp. Oceniam na 4, bo musiałaś sporo pracy włożyć w poustawianie tych roślinek.

4. martak2


Nie lubię takich pokoi. Trudno mi jest je oceniać bo widziałam pokoje dużo lepsze, nad którymi ktoś siedział parę godzin.. a tutaj jest tylko parę mebelków poustawianych obok siebie.. pokoje jakich są miliony. Nie dałabym więcej niż 2, ale te poduszki są świetnie poustawiane, dlatego masz 3- ;) 


Nie zmieniłam dużo, prawie w ogóle nie kupujesz mebli, więc nie mogłam nic dodać, pokombinować itp.

5. Kasia2001B


Fajnie, że pokoje są przedzielone, ale trochę nie po mojemu. Mam na myśli ściankę- powinna być mniejsza, nie rzucać się aż tak w oczy, bo jak wchodzi się do pokoju to ona jest na głównym planie. Łóżko jest za duże! 'Wychodzi' ze ścian. Okno na ścianie z widokiem na ścianę pozostawię bez komentarza :) Daję Ci 3+.


Jak widzisz okno się do czegoś przydało, użyłam go zamiast tej ścianki i zmniejszyłam niektóre meble.

6. naati8


Widzę że miałaś fajny pomysł, nie ma zwykłych, prostych wzorów. Starałaś się zrobić coś innego, kombinowałaś. Za to ogromny plus! Przyczepię się do tej żółtej kanapy- ścianka na nią nachodzi.. Poza tym szkoda, że nie wykończyłaś drugiej części pokoju, bliżej szafy (nie widoczne na obrazku) Daję Ci 4+ :)


Trochę tu poprzestawiałam, nie dodałam nic nowego.

KONKURS!!!
*Obrazki z bloga csstardesigns.blogspot.com

-Konkurs polega na stworzeniu mebla (np. łóżko, szafa) z różnych przedmiotów dostępnych w suite shop.
-Nie można obrabiać ich graficznie (mówię o dorysowywaniu/wklejaniu elementów, mebel ma być w 100% stworzony z rzeczy ze stardoll)
-Zgłaszajcie się w komentarzach, wysyłając zdjęcie pracy zalinkowane np. na tinypic.pl, czy innej podobnej stronie.
-Obrazki muszą być podpisane (łatwiej się sprawdza)
-Meble muszą być 100% Waszego autorstwa, macie je zrobić samodzielnie. Jeżeli nie macie tylu akcesorii można zrobić mebel w moim apartamencie, w głównym pokoju i zrobić screena.(TUTAJ LINK DO APARTAMENTU)
-Zgłaszać możecie się do środy, 28.08.2013r. Wyniki dzień później, w poście z ocenami.
-Zwycięzca otrzyma 50 stardollarów. 
-Jeżeli macie jakieś pytania piszcie w komentarzach lub w KG MissOlivia2804

Liczę na Waszą kreatywność! :)




17 komentarzy:

  1. najbardziej podoba mi się pokój missmariksza, fajne te roślinki xD

    _Klaudia_1999_

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy będzie następny konkurs oceniania apartamentów ?;) chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to konkurs oceniania apartamentów? zgłoszenia są tutaj http://stardoll-for-poland.blogspot.com/2013/07/zgoszenia-do-ocen-apartamentow.html ale jest już straaasznie duża kolejka ;)

      Usuń
  3. Zgłaszam się do konkursu na stworzenie mebla!
    Oto moja praca:
    http://i43.tinypic.com/2nqrwj7.jpg
    Pozdrawiam! =]
    StylowaAniula

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się z ocenami:)

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za ocenę pokoju, widzę, ze musze troche dopracować tą swoją oranżerię

    OdpowiedzUsuń
  6. moze potem wezme udzial :)

    pauli235

    OdpowiedzUsuń
  7. http://i39.tinypic.com/2l0pvp.jpg praca na konkurs.
    mania_16_16

    OdpowiedzUsuń
  8. 3 chyba naj :D Powodzenia.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niektóre apartamenty masakra.

    Zgłaszam się :)

    http://oi43.tinypic.com/2802k2b.jpg

    bad_lady123

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś nie mam talentu do tworzenia mebli, także nie zgłaszam się:D Chciałam również podziękować, ponieważ Twój post natchnął mnie do tego, żeby coś zmienić w swoim apartamencie :) Zmiany trwają,mam nadzieję, że efekt będzie piorunujący i zdążę przed metamorfozą mojego apartamentu ;)

    MyOlka

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się {:
    http://tinypic.com/view.php?pic=vrq9ew&s=5

    Nie wiem czy to może być, ale myślę że tak ^^ :)
    Chodziło mi o tą rurę na której są kwiaty i to przymocowane do niej u góry ;)
    Myśle że wiesz o co mi chodzi :33 Wszystkie te rzeczy zrobione są z pułki i z stolików za 10 albo ileś tam sm :D

    Zuzia1358

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się :
    http://www.tinypic.pl/8ogm84cwcnu3


    CoralRelkins

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym się zgłosić do konkursu , ale nie wiem jak mam to do końca zrobić :(
    więc daję link do mojego konta na stardoll , chodzi o ten błękitny pokój ( stworzyłam kominek :) przepraszam, że robię kłopot , ale bardzo mi zależy , jestem nowa na blogu i nie do końca jeszcze wszystko umiem , proszę o zrozumienie i przjęcie do konkursu mojego projektu :)
    BASIA21lady

    http://www.stardoll.com/pl/user/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. źle skopiowałaś link bo nie da się na niego wejść ;P

      Usuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!