sobota, 28 września 2013

Realne stylizacje ;)

Witajcie! Dziś postanowiłam dodać trochę stylizacji, ale są one troszeczkę inne niż zwykle, ponieważ powstały one w kreatorze stylizacji na stronie stylistki.pl, z ubrań, które można założyć w realnym życiu, nie tym stardolowym. Mam nadzieję, że spodobają się Wam outfity i napiszecie w komentarzu wszystko, co o nich myślicie.

Oto stylizacje:

 Oto stylizacja od naszej redaktorki od nowości, HannahCool1232:
Podobają się Wam?
Ubrałybyście się tak?

15 komentarzy:

  1. Świetne stylizacje.Najbardziej podoba mi się 2

    Miss_kasia001

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne ale szpilki to nie dla mnie ;P

    alapole

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne stylizacje. Oczywiście ze bym się tak ubrala.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne stylizacje ! Takie stylki można też robić na Allani, polecam ^^

    Emli_

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne stylizacje , naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się druga i trzecia stylizacja :)
    szu_szu

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne! :3

    _Klaudia_1999_

    OdpowiedzUsuń
  8. Z pierwszego zdjecia mam lakier do paznokci Illamasqua , jedyny problem to taki ze szybko schodzi a z 3 zdjecia mam buty tylko czarne ( :
    JenniferEvil

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!