wtorek, 24 września 2013

Stardoll w pigułce- pytania

Witam!
Mam na imię Marta i mam 15 lat. Na stardoll kryję się pod nickiem Rose4400. Od dzisiaj jestem nową redaktorką działu ,, Stardoll w pigułce''.
 
Na czym polega ten dział?
W specjalnym poście ukazywanym w poniedziałki odpowiem na zadawane mi pytania, które będą nawiązywać do tematyki stardoll. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie pytania zadane w ciągu każdego tygodnia, Twoje pytanie może się jedynie nie ukazać z racji tego, że było już wcześniej zadane.
 
Jak zgłosić swoje pytanie?
Wystarczy w komentarzu zamieścić nurtujące Was pytanie o stardoll, a ja postaram się na nie odpowiedzieć i w pełni zaspokoić Waszą ciekawość.
 
Czekam na Wasze pytania! :)

4 komentarze:

  1. Czemu nie mam na liście w bazarku ubrań, których nie ma już w starplazie i nie były darmówkami ?
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  2. na razie nie ma pytań:)

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  3. Też na razie nie mam pytań ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co zrobić aby nasze prezentacje czytały format HTML?

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!