poniedziałek, 9 września 2013

Stardoll w pigułce

Witajcie! Dzisiaj kolejna porcja odpowiedzi na Wasze pytania. 

 Pytanie I
Czy zawsze dostaje się trofeum NCG, jeśli się nią zostanie? 
-izabelach
Odpowiedz: Zawsze. Czasami zdarzają się błędy i opóźnienia, jeżeli chodzi o otrzymanie statuetki, ale prędzej czy później na pewno się pojawi. (W innym wypadku należy pisać do administracji).

Pytanie II
Staram się o NCG, jeśli tego dnia nie wygrałam, staram się następnego to czy głosy z poprzedniego dodają się z tego dnia co spamuję i inni głosują? 
-martak2 
Odpowiedz: Głosy się nie sumują. Chyba, że ktoś, kogo prosiłaś o głos zagłosował z opóźnieniem i trafił tym głosem na nowy okres naliczania.

Pytanie III
 Jak zdobyć osiągnięcie Climbing to the Top? Chodzę po różnych apartamentach od poziomu 1-50 i nadal nic się nie dzieje. W postępie mam 7/50, a wiem, że było więcej (no i były to poziomy 1-50)
-bad_lady123
Odpowiedz: Osiągniecie to zdobywa się dokładnie tak, jak robiłaś. Należy wejść na lalki z poziomami 1-50. Jest oczywiście wygodniej wchodzić po kolei z tym, że istnieje ryzyko, że gdy znajdziesz się na powiedzmy level 30, to ktoś z levelem 1-29 właśnie awansował i gubisz jeden lvl. Z moich obserwacji i własnego doświadczenia wiem, że wchodząc na każdy level po kolei również byłam przekonana, że wszystkie odwiedziłam a jednak zadania mi nie zaliczyło. Po ok tygodniu nagle zadanie zaliczyło się samo. Zakładam, że powstało jakieś opóźnienie i trochę stardoll zawiódł. Jeżeli jesteś pewna, że byłaś na wszystkich lvl'ach to po prostu poczekaj kilka dni, a może zadanie Ci zaliczy.

Czekam na kolejne pytania TUTAJ
Możecie pytać o wszystko!
Pozdrawiam, SweetSecret91 

4 komentarze:

  1. o, jest moje pytanie :))) dzięki za odpowiedź ^^Może admini w końcu przebudzą się ze snu zimowego :D

    bad_lady123

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne i przydatne odpowiedzi ;))

    _Klaudia_1999_

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten dział, jest bardzo przydatny c3

    wandosz

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!