środa, 4 września 2013

Testujemy #2

Hej:)
Mam nadzieję, że się Wam spodoba i zapraszam serdecznie do lektury.

Dziś testujemy:
(przepraszam za jakość:\)

 Natura Faces - Rosa Ritmo Lipstick
Cena- 0SD


Wynik testu:


Jak widać kolor szminki nie prezentuje się najlepiej przy oczach szaro-niebieskich.
"Chcę się patrzeć na oczy, a muszę na usta".
Takie było moje pierwsze wrażenie, gdy spojrzałam na doll o takim kolorze oczu i takim kolorze ust (kolory np. oczu, włosów, brwi wybieram przed testem!). 
Piwne "oczyska" byłyby lepsze.
Druga strona. Tu jest nieco lepiej. Wszystko ładnie współgra, ale kolor skóry nie do końca pasuje do koloru szminki. Jest ona (szminka) zbyt widoczna. Poza tym jest dobrze. 
Kolor oczu naprawdę bardzo dobrze wygląda,gdy doll jest ciemnoskóra.

Kontrast jest naprawdę modny, ale w makijażu należy uważać, aby poszczególne "części" nie gryzły się ze sobą i nie wybijały na pierwszy plan.


 Drugim kosmetykiem, który testujemy jest:

 DOT- Dusk's Kiss Eyebrowpencil
Cena-  2SD

 Wynik testu:

 (Coś z programem. "Ucinało" mi połowę doll i musiałam "przerzucić w pionie" to co mi zostało .)

Lewa połowa "twarzy". Wygląda to naprawdę bardzo ładnie. Gdy miałam zacząć testować myślałam, że odcień kredki będzie za jasny, a tu proszę. Naprawdę bardzo mi się podoba.
Doll nie wygląda jakby miała się zaraz zemścić lub kogoś zabić. Jest dosyć delikatnie i doll wygląda "świeżo".
Prawa połowa. Tu jest natomiast odwrotnie (dwa ostatnie zdania).
Kredka ma za ciemny  kolor do tej karnacji. Gdyby przechodziła w brąz byłoby o niebo lepiej.
Nie jest źle, z daleka wygląda ładnie, ale gdy się przyjrzymy dojrzymy to "złowrogie spojrzenie".

Gdy dobieramy kolor brwi (również w realu!) zwracamy uwagę przede wszystkim na kolor włosów.
Kolor brwi powinien być takiego samego lub o ton, dwa ciemniejszego koloru.


I jak? Podoba Wam się post?
Posiadacie owe kosmetyki?
Zachęcam do komentowania:) 


Pozdrawiam, hill88

8 komentarzy:

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!