niedziela, 6 października 2013

Hot or Not #21


asia01: Stylizacja bardzo mi się podoba. Jest w jednym stylu i nic nie jest pomieszane. Jednkaże jedyną rzeczą jakąbym zmieniła to, albo kapelusz, albo zdjęłabym opaskę. HOT

kejt05:  Niby wszystko pasuje, ale coś tu nie gra. Może to ten kapelusz? Ma całkiem inny styl od reszty. Poza tym zastanowiłabym się nad fryzurą. Mimo to masz ode mnie HOT



asia01: Szczerze, to stylizacja nie należy do najlepszych. Według mnie bluzka i spodnie są okej, nawet torebka może być, ale buty.... Zmieniłabym je na jakieś szpilki najlepiej czarne lub pod kolor bluzki. Zabrakło mi tu także jakiś dodatków. Już nie wspomnę o makijażu dol, który w ogóle nie pasuje. NOT

kejt05:  Przede wszystkim : zielony cień do powiek kompletnie nie pasuje. Buty również nie są zbytnio dopasowane. A torebka mimo, że pasuje do spodni, to nie jest odpowiednia dla tej bluzki. Również buty są z całkiem innej bajki. Przykro mi, ale daję Ci NOT


asia01: Stylizacja ogółem nie jest zła, ale jest kilka rzeczy, które bym zmieniła. Po pierwsze buty, które nie pasują w ogóle do stylizacji, po drugie wianek nie do końca tutaj pasuje. Z bluzką bym pokombinowała. HOT/NOT

kejt05:   W zasadzie całkiem udana stylizacja. Jest utrzymana w jednym stylu (nie licząc butów). Przeszkadza mi tu tylko źle założona fryzura, przez którą mniej przyjemnie patrzy się na stylizację. Zastanowiłabym się także nad jakimś naszyjnikiem/paskiem/bransoletką. HOT/NOT

asia01: Stylizacja typowo rockowo/punkowa, ale to nie znaczy, że mi się nie podoba, wręcz przeciwnie. Wszytsko dobrze ze sobą współgra. Choć nie dokońca jestem przekonana do torebki, to i tak dostajesz ode mnie HOT.

kejt05:  Muszę przyznać, że całkiem udana stylizacja. Wszystko do siebie pasuje, dlatego nie mam zastrzeżeń. Outfit nie jest do końca w moim stylu, ale i tak masz HOT .

asia01: Outfit całkiem, całkiem, ale trochę mi tutaj za pusto. Po pierwsze brak dodatków, po drugie dodałabym tutaj jakąś kurtkę/ jakiś blazer i stylizacja wyszłaby na prawdę super. HOT/NOT

kejt05:  Bluzka, buty, torebka - bardzo fajnie dopasowane. Ale co tu robią szare buty ? Co autor miał na myśli?  Mało jest tu też dodatków. Ogólnie troszkę pusta stylizacja, dlatego daję Ci HOT/NOT. 




Powyżej została przedstawiona i oceniona trzecia piątka ze zgłoszonych uczestników.
Teraz to Wy możecie zdecydować, która stylizacja jest najlepsza.
Osoba, która wygra otrzyma nagrodę w wysokości
50sd + reklamę w pasku bocznym (do następnych wyborów hot or not).
Głosujcie pod spodem w ankiecie, macie czas do wtorku do godz. 23.59.
Wyniki w niedzielę.











8 komentarzy:

  1. !4!
    :3 Tak bardzo w moim stylu :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wy nie umiecie oceniać. Eh czego się spodziewać bo gimbusach. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. @Kimiko
    Po pierwsze mam 17 lat i chodzę do liceum więc nie jestem gimbusem Jeśli nie wiesz kto ile ma lat to nie pisz takich rzeczy, a po drugie jak ci się nie podoba to co piszemy to nie czytaj tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!