poniedziałek, 7 października 2013

Metamorfoza #2

Witajcie! Na początku powiem że po waszych komentarzach widać (a dokładniej w większości) że wam się podoba, a ja się z tego powodu cieszę ;3No to może przejdźmy do metamorfoz.

Dzisiaj "przemieniamy" BlackLilou. Użytkowniczka ta ma 62 poziom i do stardoll dołączyła w 2011 roku.

Stylizacja:


Przed: Jedno bardzo wielkie WOW! Twoja stylizacja bardzo mi się podoba, jestem zachwycona, lecz też tu mi coś nie pasuje... może zmieniła bym tą bluzkę na gładką, albo dodała jakiś mało widoczny wisiorek. Ale to są malutkie szczególiki, które da się "wybaczyć" =) 
 Twoja ocena to:10/10

Po: Stylizacja Olgi (bo tak nazywa się właścicielka tego konta), tak mi się spodobała, że jak chciałam coś zrobić  ale wtedy... nie dawałam rady. Po prostu mi nie wychodziło. Na początku nie widziałam potrzeby by przemieniać jej strój i aż do teraz tego się trzymam ^^


Makijaż:


Przed: Podoba mi się. Klasyczne połączenie czarnego i białego, do tego ciemne usta u cienie na nosie i oczach. Jak w poprzednim przypadku jest znakomicie! Nie mam się niczemu przyczepić. :))
Twoja ocena to: 9,5/10

Po: I znowu to samo co z stylizacją, chciałam coś zrobić ale nie wychodziło. Ale w tym przypadku nie odpuściłam i musiałam coś zrobić. Makijaż nie ma efektu wow, lecz lepsze jest to niż bym wcale nic nie dodała. Przejdźmy do przemiany. Zmieniłam włosy i ich kolor, oczy pomalowałam na lekki fiolet, a usta zrobiłam z połączenia dwóch koloru szminek.

Twoja łączna ocena to 19,5/20 ;)

Rady:
♥Kup różne kolory kredek do oczu bo masz tylko 3 (czarny, fioletowy,biały),
♥ Masz cudną szafę i jej wyposażenie, nic w nim nie brakuje,
♥ Dobrze dobierasz do siebie ubrania,


Podoba wam się? 
Lepiej przed, czy po?
Komentujcie ;** 
 ___________________________
Loteria.

Do wygrania jest: 

2x20sd
2x10sd   
2x5sd 

Więc łącznie jest do wygrania 70sd.

Warunki:
-być obserwatorem tego bloga
-podaj swój nick w komentarzu


Listę osób która wygrała podam za tydzień w poniedziałek ;))

30 komentarzy:

  1. świetna metka, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawde slicznie tylko szkoda ze nie dodała stylizacji.
    FantasticLove2

    OdpowiedzUsuń
  3. Racja, muszę dokupić kilka kredek. Jak tylko zarobię trochę sd uzupełnię ten brak ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super metamorfoza tylko fryzurkę bym jeszcze inną wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szczerze u blacklilou nie trzeba nic zmieniać ponieważ ma naprawdę piękną doll i nie mma się do czego przyczepić
    MelodyCravel

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja! a makijaż podoba mi się zarówno przed, jak i po :)

    UroczaDamulka

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny makijaż
    zgłaszam się
    eloo

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiekna stylizacja, makijaż też fajny, ale bardziej podobał mi się po.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna stylizacja. Makijaż taż bardzo ładny i przed i po.
    Zgłaszam sie

    konora10

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna stylizacja oraz makijaż

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi sie makijaz po metamorfozie.

    mooniaa96

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie, przed i po bardziej podoba mi się po, ponieważ jest bardziej dopasowane do twarzy i nie ma zbyt dużo nałożonego cienia do powiek. Stylizacja ogółem cudna :) Nie wiem czy pasuje ta bluzka pod spodem z napisem ,ale ja bym dała czystą czarną, to moja opinia :)

    olaczapla

    OdpowiedzUsuń
  13. Uuu już się nie mogę swojej metamorfozy doczekać ! ;D

    PinkLove600

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi też zrobisz metamorfozę ? ^^
    Carly2589

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę że skorzystałaś z Nowej Kolekcji "Nelly" xd ;3
    NikaShin

    OdpowiedzUsuń
  17. @Carly2589- Tak =D Ale musisz się najpierw zgłosić ->>> http://stardoll-for-poland.blogspot.com/2013/09/powitanie.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna, cudowna,śliczna i nie wiem jaka jeszcze! Mi się bardzo podoba.

    klamar33

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy tylko ja nie widzę stylizacji po? :<
    Makijaż przed jakoś bardziej do mnie przemawia, ale po też ładny :))

    Zoofinka

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie, blacklilou zawsze ma coś ładnego. Zgłaszam się do loterii

    whereisalice

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudny makijaż :))

    _Klaudia_1999_

    OdpowiedzUsuń
  23. @Zoofinka- Stylizacji po nie ma bo nie było czego zmieniać ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialnie. Nic dodać , nic ująć. BlackLilou jest naprawdę świetna!

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!