wtorek, 22 października 2013

Wybór dnia

Dzisiaj wyborem dnia został Zombie ze sklepu Fantasy Hotel. Jego cena to 25sd. Moim zdaniem jest to najlepsza rzecz z nowej dostawy i jeśli ktoś lubi rzeczy w takim "mrocznym" klimacie to polecam go zakupić.


Skusicie się na jego zakup? Co o nim myślicie?

Ps. na jednym blogu jest (sprawdzony!) sposób na zarobienie darmowych stardollarów, znajdziecie go pod tym linkiem. Stwierdziłam, że pisanie osobnego postu jest bez sensu- nie chcę kopiować, gdyż ja o tej stronce dopiero się dowiedziałam :)

8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie podoba mi się, nie kupie

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  3. Zombie nie podoba mi się. Niby nawiązuje do Halloween, ale nie jest zbyt przerażający. Poza tym cena jest dosyć duża

    OdpowiedzUsuń
  4. O jakiej stronce :> ?
    RedSweetCherry3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zombie nie jest straszny, w przeciwieństwie do ceny.

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!