sobota, 2 listopada 2013

Loteria sponsorowana

ABY WYGRAĆ MUSISZ :
-Zagłosować na DoQe. 5/5 + dodać jej doll do albumu dla sprawdzenia czy wykonałeś zadanie!
-Obserwować blog Stardoll For Poland.
-Mieć 2 sd na zakup ubrania! 
-Skomentować ten post po spełnieniu warunków.

Rzeczy, które DoQe. rozlosuje niezależnie od tego czy wygra:

Rzeczy, które DoQe. rozlosuje wtedy, kiedy wygra:

 
 Czytelnicy bloga, prosimy was o jeszcze jedną małą przysługę! Gdybyście mogli zagłosujcie w dzisiejszym/jutrzejszym dniu na DoQe. Dziękujemy!

54 komentarze:

  1. Zgłaszam się!
    Zadania wykonane :)

    Szu_szu

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się!
    Wykonałam zadanie!

    klamar33

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się.
    Chciałbym mieć różową sukienkę DKNY

    jarus55

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :D Lalkę umieściłam w albumie

    klusia03

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się , wykonałam wszystko ; )
    Świetny blog . Cllaudia_ox

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się
    lalka jest na okładce albumu
    kotek717

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się. Bardzo chciałabym czarną bluzkę DKNY z białym paskiem. Dollki nie mogę umieścić a w albumie, jest on niestety zbugowany i nie wyświetla zapisanych lalek, ale zagłosuję i napiszę o tym w jej księdze gości. Mam nadzieję, że nie stanie to na przeszkodzie w zdobyciu przeze mnie powyższej bluzki.
    Weronikao99

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłaszam się. nie wiem czemu, ale zapisałam jej Doll kilka razy, a nie mogę jej dodać. :( Zrobiłam zdjęcie, które jest w moim albumie. :) na moim google+ jest screen wszystkich blogów. Najbardziej chciałabym którąś z pierwszych dwóch różowych sukienek lub tę pod nimi. :)

    bad_lady123

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się.
    Zadanie wykonane. Podoba mi się kamizelka z DKNY *-*
    Carly2589

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się C:
    Wykonałam wszystkie zadania.

    patiakrobati

    OdpowiedzUsuń
  11. zadania wykonane,zg sie

    mooniaa96

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się, lalkę zapisałam na okładce.
    callmeshaddy

    OdpowiedzUsuń
  13. Zadanie wykonane
    Zgłaszam się :)
    Daria518

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się wykonane, dla potwierdzenia jej doll jest na okładce mojego albumu.

    _karolcia01_

    OdpowiedzUsuń
  15. Zg się
    zrobione, doll jest na okładce albumu

    kaka0898

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się ♥ (zapisałam z 3 razy, ale nie wiem czemu nie ma jej w lalkach w albumie)

    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłąszam się mam sukienke HB

    00mili00

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się
    Chciałabym sukienkę DKNY

    Czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się na stardoll esia24

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!