sobota, 16 listopada 2013

Pożegnanie.

Witajcie Drodzy Czytelnicy!
Niestety będzie to ostatni mój post na tym blogu. Nie chciałem zostawić was bez pożegnania, a ponieważ ktoś usunął mnie z załogi, nie byłem wstanie go napisać. 
Szczerze, decyzja została podjęta odgórnie, co prawda zastanawiałem się wielokrotnie nad odejściem, ale jednak odrzucałem te myśli gdzieś na bok....
Na początku chciałbym podziękować Zuzie za możliwość pisania na blogu, za powierzone mi stanowisko. Chciałbym podziękować wszystkim redaktorom, z którymi miło mi się "pracowało" w szczególności Izabelach i Gosiak1997, a także wielu innym osobom, o których pisząc tego posta nie pamiętam. Chciałbym podziękować także Doqe za to, że była tak uprzejma, że zgodziła się opublikować moje pożegnanie.
Ale przede wszystkim chciałbym podziękować WAM, drodzy czytelnicy. Za wszystkie spędzone razem chwile, za komentarze, za wsparcie za to, że po prostu byliście. Jeszcze raz serdecznie dziękuję!
Mam nadzieję, że moje odejście, a także kilka nowych osób wprowadzi coś nowego na bloga, coś czego sam nie mogłem dokonać, coś co sprawi, że blog w końcu odżyje, wyjdzie na prostą, stanie się lepszy. 
Niestety wszystko co dobre szybko się kończy. Z uśmiechem zamykam kolejny rozdział w mojej stardollowej przygodzie...
Pozdrawiam Dodqa_