sobota, 28 grudnia 2013

Haul: Voile Holiday Boutique

 
 
 
 
Najnowsza świąteczna kolekcja sklepu Voile prezentuje się bardzo interesująco. Ubrania mają niespotykane kroje, zaskakujące kolory i oczywiście cekiny, których nie może zabraknąć w naszych szafach zważywszy na zbliżający się Sylwester.
 
 
 
 
 
Różowa sukienka jest ciekawa i można ją wykorzystać na wiele sposobów. Jasno różowa suknia jest świetna, zwłaszcza na Sylwestrową zabawę. Top jest niesamowicie oryginalny i ma ciekawe zdobienia. Torebka z listkami jest tania a biało czarna kopertówka jest bardzo ładnie wykonana. Biało-czarne szpilki mają dobrze zrobiony nosek i falbankę, czarne sandałki zawsze się przydadzą, cekinowe platformy wyglądają na drogie i luksusowe a niebieskie sandałki kupiłem ze względu na brak takowych modeli na Stardoll.
 
 
 
 
Stylizacje:
 
 
1. Biało-czarna stylizacja z użyciem topu i torebki z VHB. Stylizacja nadaje się na zimniejsze dni.

 
kamizelka-nelly.com
top-voile holiday boutique
spodnie-limited edition
torebka-voile holiday boutique
sandałki-it girls
 
 
 
 
2. Następna stylizacja jest typowo wiosenna. Dominujący jest tu motyw kwiatowy. Różową, krótką sukieneczkę połączyłem z kwiecistym topem i jeansową kurtką. Dobrałem również torebkę o podobnym do topu wzorem i niebieskie buty oraz pasek.

 
kurtka-bonjour bizou
top-bonjour bizou
sukienka-voile holiday boutique
torebka-bonjour bizou
pasek-pretty'n'love
buty-voile holiday boutique
 
 
 
Co sądzicie ?
 
oxox,
Van_nessa11
 
 
 


17 komentarzy:

  1. Bardzo ładne, dopracowane stylizacje. Artykuł jak zawsze miło się czyta.

    OdpowiedzUsuń
  2. spodobaly mi sie te same ciuchy, no moze bez cekinowych platform :) a stylizacje sa super! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ubrania z nowej dostawy są piękne. Twoje stylizacje też niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. druga stylizacja mi się nie podoba - ten róż nie pasuje do tych ciuchów..

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się pierwsza stylizacja, w szczególności spodnie :)
    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne stylizacje , podobają mi się i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się 2 stylizacja, fajnie by było gdybyście zrobili stylizacje dla chłopaków.
    Ferdek-Kiepski

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten czarny top ogółem pierwszy kupiłam, ciekawa dostawa nie jest.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna sukienka *-* Najbardziej przypadła mi do gustu, pierwsza stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacje takie sobie może dla tego że kolekcja mi nie przypadła do gustu ;/
    Carly2589

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwsza stylizacja całkiem spoko, natomiast druga całkowicie fatalna..

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny artykuł, stylizacje również niczego sobie. Podoba mi się zastosowanie sukienki w stylizacji nr2 :))


    Uuus5girl

    OdpowiedzUsuń
  13. widzę próby zrobienia czegoś fajnego z niczego. Hmm.. NIe podołałaś temu zadaniu niestety. NIe podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!