piątek, 24 stycznia 2014

Licytacje

 Konora10 ma na sprzedaż:

1.
cena minimalna: 30 sd
minimalne przebicie: 10 sd
kup teraz: 250 sd

_____________________________

Lunkie ma na sprzedaż:

2.

Cena minimalna: 90sd
Minimalne przebicie: 10sd
Kup teraz: 170sd


3. 

Cena minimalna: 90sd
Minimalne przebicie: 10 sd
Kup teraz: 150 sd 

_____________________________

-SWEET-GIRL-22 ma na sprzedaż:

4.
Cena minimalna: 40sd
Minimalne przebicie: 10 sd
Kup teraz: -

______________________________

uuus5girl ma na sprzedaż:

5.


RZECZY ZOSTANĄ SPRZEDANE JEŻELI CENA ZADOWOLI WŁAŚCICIELA!






19 komentarzy:

  1. mogę licytować jeśli aktualnie nie mam sd ? Za jakiś czas będę miała ss + sd więc jak coś to zgłaszam się do futerka :)

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  2. Licytowała bym futro, ale straszna cena.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za umieszczenie mojej kamizelki futrzanej :3

    konora10

    OdpowiedzUsuń
  4. licytuje kamizelkę na 40 sd

    DamWer9193

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym platformy ale nie mam sd ;C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się mega podobają i może mam sd, ale szkoda całość wydawać na buty jedne...

      Usuń
  6. są jeszcze te spodnie do licytacji?
    hruum

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!