wtorek, 21 stycznia 2014

Oceny Apartamentów

Na wstepie chciałbym Was bardzo przeprosić za to, że post nie ukazał się w piątek, po prostu nie miałem zupełnie do tego głowy i czasu. Przejdźmy do ocen.

1. Milka997
Bardzo ładny pokój. Kolory dopasowane z wyjątkiem czerwonej poduszki, wazonu, firanki i regału. Przesunąłbym łóżko bliżej ściany, będzie wyglądało to bardziej realistycznie. Dałbym kilka roślinek, aby pokój nie wydawał się zbyt pustawy przez potężne okna.
Ocena: 3/5

2. doda000
Przepiękny pokój! Niestety widzę tutaj dwie wady/błędy. Nie mam się czego uczepić, z wyjątkiem przy małego okna, które jeszcze zakryłaś zasłonką. Okno ma łady widok, który mogłaś wkomponować do pokoju. Proporcje są poprawne, kolorystyka jak najbardziej dopasowana.
Ocena: 4/5 

3. Johanna1231
 O! Nareszcie jakiś minimalistyczne wnętrze.  Bardzo podoba mi się widok z okna, i przyciemniona ściana za schodami. Pokój jest dość chaotyczny, pewnie przez dużą ilość stolików i półek. Te dwa dywaniki dałbym przed kanapę, szpilki, torby z zakupami i te czarne stoliki dałbym gdzieś koło okna, a te półki, które stoją przed oknami wyrzucił.
Ocena: 4/5

4. superG.I.R.L
Hm w sumie nie mam tutaj teoretycznie czego oceniać. Pokój jest jasny, połączyłaś  delikatny róż z bielą, co nie wygląda najgorzej. Przesunąłbym łóżko i dywanik na środek pokoju, tak aby wyglądało to równo. Dodałbym jeszcze jakieś obrazy, ewentualnie rośliny.
Ocena: 2/5

Za tydzień ocenię:
izabelach
Kejtina
Carly2589
Lauramaily

15 komentarzy:

  1. Milka997 : Ładnie , ale trochę pusto dodałabym jeszcze kilka rzeczy, a niektóre wyrzuciła.
    doda000 : Podoba mi się zachowana kolorystyka , jak i ogólne wrażenie .Nie mam zastrzeżeń .
    Johanna1231 : Moim zdaniem Twój pokój jest świetny , może wstawiłabym jakiś stoliczek przed kanapą i wcisnęła jakąś duperele obok kiciusia .
    superG.I.R.L:: Tutaj to właściwie nie ma co oceniać , jak dla mnie jest za pusto .Ten dywan tu nie pasuje .Manekin wygląda strasznie grubo w tej kiecce ...To chyba wszystko .
    Moim zdaniem najlepsze pokoje wykonały doda000 i Johanna1231 .
    lewa0702

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z ocenami. Najbardziej podoba mi się trzeci pokój. Ładnie zrobiony, ale drugi też świetny :)

    konora10

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z ocenami. Najlepszy 3 pokój ;)

    Andziacool324

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się 3 pokój. Czekam na kolejny post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O za tydzień będę ja. Boję się troche XD Zgadzam się z ocenami :)
    Carly2589

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zgadzam się z oceną 1-erwszego pokoju. Jest on najładniejszy. Powinien dostać 5/5. Ale to tylko moja ocena.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z ocenami choć pierwszemu dałabym troszkę wyrzszą note a trugiemu niższą :/

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 i 3 to najładniejsze pokoje.

    ciucia96

    OdpowiedzUsuń
  9. W pełni zgadzam się z ocenami, pokój numer 2 i 3 prezentuje się wspaniale.
    Nie mogę doczekać się oceny pokoju użytkowniczki izabelach, jestem pewna, że dałabym jej 20/5 ^^
    Uuus5girl

    OdpowiedzUsuń
  10. zastanawia mnie, czy kiedykolwiek oceniłeś pokój na 5 ;)
    hruum

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!