niedziela, 2 lutego 2014

Wybór dnia

Dzisiaj wyborem dnia zostały czerwone szpilki ze sklepu Callie's Picks. Ich cena to 13sd. Wcześniej mogliśmy je kupić w Christian Louboutin Tribute. Moim zdaniem są ładne i praktyczne, więc jeśli ktoś nie ma podobnych butów w szafie, to polecam ich zakup.


Podobają Wam się? Skusicie się na ich zakup?

Stardollary na zakup naszyjnika hb wygrywa Martynka782, gratulacje! Wystaw coś za 10sd (plus prowizja) i zarezerwuj dla mnie. Na odebranie nagrody masz 48h.

18 komentarzy:

  1. Są śliczne ale nie mam kasy
    riri11Rockin

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty są ładne. Mają ładny kolor. Wykonanie też niczego sobie. Zastanowię się nad ich zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne :)

    XxUlciaaxX

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne, może je kupię

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne buty, juz je kupiłam i jestem zadowolona z zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdy były w tribute to niestety nie zdążyłam ich kupić więc może teraz się skuszę .Buty są bardzo dobrze i starannie wykonane a na dodatek cena jest bardzo niska .Obuwie ma praktyczny krój więc można je wykorzystać do wielu stylizacji .Chyba jednak trafią do mojej szafy ..

    OdpowiedzUsuń
  7. Wcześniej ich jakoś nie zauważyłam :o Teraz jak na nie patrze to chyba je kupię :3 Mam bardzo mało czerwonych par butów w szafie, a te są śliczne i cena nie jest najwyższa więc chyba na pewno je kupię :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam je jeszcze jak były w tribute i chyba są gdzieś jeszcze w mojej szafie (jeśli ich nie sprzedałam) ;)
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie średnie.. chyba ich nie kupię :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam co do nich mieszane uczucia - z jednej strony są starannie wykonane i mają praktyczny krój, z drugiej zaś strony coś mi w nich nie pasuje... Nie wiem czy je kupię.

    Andziacool324

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się.Już dawno kupione ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. kupiłam je gdy były wcześniej w starplazie

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też już je mam ^^ świetnie wyglądają na nóżkach

      Usuń
  13. Kupiłam je, gdy były w tribute i jak dotąd ich nie użyłam :>

    Szu_szu

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne są, ale ja mam od Louboutina <3

    ~uuus5girl

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie się nie zbyt podobają ;/ Są takie sobie. Nie mój styl.
    Carly2589

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne, ale ich nie zakupię :D
    VViken

    OdpowiedzUsuń
  17. nie kupię, nie podobają mi się. nie lubię takich butków. zwłaszcza kolorowych
    hruum

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!