środa, 19 marca 2014

Konkurs na nagłówek - ankieta


Tak jak obiecaliśmy na blogu pojawi się ankieta dotycząca nagłówka. Przy każdym nagłówku wymieniałyśmy wady i zalety prac i żadna z pokazanych tutaj prac nie jest w 100% perfekcyjna.
Prac pojawiło się bardzo mało, ale poziom także nie jest wysoki. 

Prosiłabym, abyście głosowali sprawiedliwie i nie patrzeli na autora pracy tylko na sam nagłówek, mam na myśli czy jest wiosenny czy oddaje klimat wiosny.
Oszukiwanie grozi dyskwalifikacją z konkursu.

Przechodząc do nagłówków, wytypowane zostały te prace :

Mr.Prezes







Izabelach



4EverYou




Głosować możecie do 20.03.2014 ( czyli do jutra ) do godziny 18 !

25 komentarzy:

  1. Strasznie mi się podoba nr 2 :) głosuję

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne prace ale rzeczywiście perfekcyjne nie są...

    OdpowiedzUsuń
  3. Praca Izabelach jest piękna, oddałam na nią swój głos.

    OdpowiedzUsuń
  4. Głos oddany na Izabelach :)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  5. mi najbardziej spodobała się praca Izabelach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście, że Izabelach! Już wcześniej na nią stawiałam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zagłosowałam na ostatnią pracę , jest świetna .

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej spodobała mi się praca nr. 3, dlatego też na nią oddałam swój głos :)

    Andziacool324

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie Idzabelach! :) Te dwie innei mi się nie podobają :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy najlepszy :) Głosuję na 1

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam faktycznie bardzo ciekawa czy zorganizujecie ankietę, bo prac było wyjątkowo mało i nie okazały się zaskakująco oryginalne, czy idealnie piękne. Swój głos oddałam na Izabelach. Uważam jej pracę za najlepszą w wszystkich tu widocznych. Przeszkadza mi jednak zła jakość obrazka. Wszystko wydaje mi się takie rozmazane i jakby rozpikselowane jednocześnie. Ankieta na zimowy nagłówek prezentowała się o niebo ciekawiej, bo na każdą z prac chciało się oddać głos, tu już tak nie ma. Mój nos podpowiada mi jednak, że Izabelach pozostawi konkurencję daleko w tyle tym razem.

    K.A.T.I.E.

    OdpowiedzUsuń
  12. zagłosowałam na izabelach

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  13. Och, Izabelach jak zawsze piękne nagłówki.*.*

    Jagodka32

    OdpowiedzUsuń
  14. Lalka w pracy Izabelach przypomina mi Taylor Swift, mam rację?

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi też przypomina Taylor Swift :P Ale według mnie to najlepsza praca ::)

    paula1908

    OdpowiedzUsuń
  16. Praca Izabelach jest najlepsza :)
    VViken

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne prace, ale najbardziej trafia do mnie praca nr 2 :)
    Carly2589

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne prace, miałam problem z tym na którą zagłosować ale ostatecznie wybrałam nr 2 ;)

    avril5460

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne prace :) Najładniejsza moim zdaniem jest praca Izabelach, ale 2 pozostałe również są piękne :):):)

    SolKlaudia70083

    OdpowiedzUsuń
  20. Oddałam głos na Izabelach, fajnie, że wygrała :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!