niedziela, 16 marca 2014

Stardollowe Cenności

Cześć Kochani ♥
Witam Was bardzo serdecznie w kolejnym pości z serii "Satrdollowe Cenności"
Bardzo, ale bardzo dziękuje Wam za miłe komentarze pod poprzednim postem. 
Niestety jest to mój ostatni post próbny, potem dowiem się czy Asia i
Zuza dadzą mi szanse pisania na tym wspaniałym blogu dla Was :) 
Nie przedłużając zaczynajmy.

_________________________________________________________________________________

CAMOFLAGUE PRINT SKIRT/ ARCHIVE

Ta spódniczka ma wiele "twarzy". Użycie jej może spowodować, że stylizacja będzie Rockowa lub dziewczęca. Jej wartość to około 350-400sd. 

GANGSTER GLAM HAT/ BONJUR BISOU
Słynny kapelusz z Bisou. Każdy chyba i nim słyszał. Nie będę tu pisać z czym się łączy najlepiej, bo pasuje on do każdej stylizacji. Jego wartość to około 150-200sd. W ostatnich czasach jego wartość spadła. Bo był wart o wiele więcej. 

OLIVE LACED CREEPERS/ RIO
Moja ulubiona rzecz z całej mojej szafy ♥ Ja zakochałam się w nich od razu kiedy je zobaczyłam. Ich wadą jest tylko to, że trudno jest znaleźć odpowiednią stylizację do której by idealnie pasowały. 
Ich wartość to około 700-900sd

RED WEDGE SANDALS/ BONJUR BISOU
No i na koniec czerwone buty. Dodatek do każdej stylizacji. Buty są bardzo starannie wykonane i mają przepiękny kolor. Myślę, że nie warto ich oddawać, ani sprzedawać. Pomimo, że buty są piękne to ich wartość szacuje się na około 150-200sd.

Co myślicie o tym poście? Podobał się Wam? 
Chcecie abym została? :) 

29 komentarzy:

  1. creepersy są okropne, w zyciu bym nie dala. resztę mam i lubię!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko stąd jest świetne, z tego wszystkiego mam tylko kapelusz. Marzę o czerwonych butach, w jakieś przystępnej cenie :)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, marzą mi się te czerwone buty. Hmm... Trzeba będzie się trochę postarać żeby je zdobyć. :)

    Jagodka32

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post oby było takich więcej :) Niestety nic nie mam z tych cenności :( A chętnie bym kupiła te czerwone buty :)

    Babykasiunia456

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się post:) niestety żadnej z tych cennych rzeczy nie posiadam

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic nie mam z tych rzeczy. Bardzo podoba mi się kapelusz i czerwone buty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kapelusz jest fajny, ale nadal za drogi. Poczekam aż trochę stanieje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z czekoladką , kapelusik jest świetny , bardzo praktyczny , ale ja nie mam zamiaru wydać na niego fortuny poczekam aż jego wartość spadnie .Nic nie mam z wymienionych rzeczy , ale mam nadzieję , że czerwone buty , spódniczka moro i kapelusz będą kiedyś moje .:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam wszystko po za creepsami, ale ich brak jakoś specjalnie mi nie doskwiera.

    OdpowiedzUsuń
  10. mam jedynie kapelusz, jednak czyham na czerwone koturny i spódniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie koniecznie uważam, żeby te rzeczy były jakoś nadzwyczaj piękne i cenne...

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam kapelusz, który kiedyś kupiłam za ok. 100 sm :D Marzę o czerwonych butach ;c

    OdpowiedzUsuń
  13. Mimo wszystko lubię czytać o kosmicznych cenach, które ludzi są w stanie dać za jakąś rzecz :P

    paula1908

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja z tych cennośći mam tylko spódniczkę morro. Bardzo chciałabym zostać posiadaczką kapelusza z bonjour bisou :)

    Andziacool324

    OdpowiedzUsuń
  15. Czerwone buty.... Moje marzenie. Szukam, szukam lecz znaleźć nie mogę, może kiedyś się uda ;D Kapelusz i spódniczka równie cudowne i przydatne ;d

    avril5460

    OdpowiedzUsuń
  16. O JA, nie wiedziałam że niektóre z tych rzeczy są aż tak wartościowe, np te czerwone buty. kiedyś zawsze chciałam mieć ten kapelusz, jednak zawsze ceny były zbyt wygórowane. teraz bardziej opłacalne jest się w niego zaopatrzyć.

    B.E.A.T.K.A

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się kapelusz, pamiętam, że kiedyś był wart grosze. Żałuję, że wtedy go nie zostawiłam! Miałam kiedyś spódniczkę moro, lubiłam ją, ale sprzedałam. Creepersy są OK, ale moim zdaniem nie są aż tyle,warte. Czerwone buty miałam, a może i dalej mam xd Nie wiem xd

    OdpowiedzUsuń
  18. Spódniczka i creepersy są super, chciałabym takie mieć w mojej szafie (w prawdziwym życiu) :) Czerwone buty ładne, choć nie są w moim stylu. Kapelusz też jest fajny, ale trochę mi się przejadł. Niekoniecznie zgadzam się ze zdaniem "Nie będę tu pisać z czym się łączy najlepiej, bo pasuje on do każdej stylizacji.", uważam, że do niektórych rzeczy wcale nie pasuje, mimo, że jest ładny i dość uniwersalny.
    PS: Zostań :3

    OdpowiedzUsuń
  19. zostań, zostań ;) mi najbardziej spódnica moro się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Podobają mi się creepersy i spódnica moro ;)'
    Carly2589

    OdpowiedzUsuń
  21. spódniczkę kiedyś miałam, ale jak byłam młoda i głupia to ją sprzedałam za kilkanaście sd. ale porażka! a te creepersy są śliczne, chciałabym być ich posiadaczką :(
    hruum

    OdpowiedzUsuń
  22. no dokładnie. to się nadaje do usunięcia...

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!