niedziela, 9 marca 2014

Wybór dnia

Dzisiejszy wybór dnia to buty ze sklepu Nelly. Ich cena wynosi 14sd. Jakoś nie jestem do nich przekonana- na razie nie mam w planach ich zakupu.


Kupicie? Przypadły Wam do gustu?

Stardollary na zakup butów hb otrzymuje Weronikao99, gratulacje! Wystaw coś za 10sd (plus prowizja) i zarezerwuj dla mnie. Na odebranie nagrody masz 48h.

Edit od asia01: 26 sd na zakup sukienki wygrywa avril5460 ! Gratulacje zgłoś się na konto blogowe ( stardollOcomPl) w ciągu 48h :D

19 komentarzy:

  1. nie podobają mi się - nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty podobają mi się. Kształt jest ciekawy. Połączenie czerni ze złotem bardzo ładnie wygląda. Na pewno przydadzą się w stylizacjach. Ja ich jednak nie kupię, gdyż mam inne wydatki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy kupić muszę się jeszcze zastanowić ;/
    Carly2589

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze się jeszcze dobrze zastanowić nad ich zakupem ;)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawie wszystkim się nie podobają, ale dlaczego? To prawda może nie są zbyt tanie, ale co teraz jest tanie w StarPlazie? Mi się podobają, po pierwsze mają cudowne złote zdobienia wyglądające jak okrągłe guziczki. Kolor też ładny i przede wszystkim uniwersalny. Takie buty pasują do każdej, albo prawie każdej stylizacji. Są śliczne, tak jak wspomniałam, ale ich nie kupię, bo mnie nie stać, a szkoda :(

    Kamilka1214Miss

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie to mam mieszane uczucia. Niby kolor jest uniwersalny, złote zdobienia są śliczne i zdecydowanie sprawiają że butki stają się ciekawsze, kształt też jest nie najgorszy no ale nie wiem... coś mi w nich nie odpowiada

    avril5460

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kupię... Nie podoba mi się ten złoty dodatek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty bardzo mi się podobają. Są uniwersalne i dzięki kolorowi przydadzą się do nie jednej stylizacji. Cena jest średnia, ale raczej je kupię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie podobają mi się. Są nudne, a te złote zdobienia jeszcze bardziej je pogrążają. Ten krój na stardoll widniał już tysiące razy. Ponadto cena jest zdecydowanie wygórowana, za nią można kupić wiele innych, ciekawszych rzeczy. Nie kupię ich, gdyż gdybym je kupiła, to wydałabym stardollary w błoto, a same one stałyby bezużytecznie w schowku, bo nigdy bym ich nie użyła.

    szalonatylkoja1

    OdpowiedzUsuń
  10. Są ok.Ale jeszcze nie wiem czy przydadzą się do stylizacji.Przemyślę to.

    Babykasiunia456

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie podobają mi się, nie zamierzam ich kupować.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie podobają mi się, są duże, błyszczące... Po prostu nie.

    OdpowiedzUsuń
  13. są nawet ładne, ale drogie, więc nie mam w planach ich kupować

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  14. Niby ładna , ale jakoś mnie nie powaliły .Nie podoba mi się ich całkowicie banalny krój , identycznych jest na stardoll od groma .Podeszwa jest za długa i wygląda to co najmniej dziwnie .Nie skuszę się na nie .

    OdpowiedzUsuń
  15. nie są ciekawe. na pewno ich nie kupię . a po za tym źle leżą moim zdanie na doll.
    sylwia77777

    OdpowiedzUsuń
  16. mam już te buty śliczne są ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. fujka, w ogóle mi się nie podobają. mają w sobie coś, co mi się w nich nie podoba. ale nie potrafię powiedzieć, co.
    hruum

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie są złe, ale się nie skuszę. Brakuje mi w nich... czegoś.

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!