wtorek, 11 marca 2014

Wyniki konkursu na rysunek !


WYNIKI KONKURSU NA RYSUNEK



 

W konkursie na rysunek i 150 sd wygrywa:

Migonetta ( K.A.T.I.E ) !



Drugie miejsce i 70 SD zgarnia 

3siostry !


Trzecie miejsce i 50 sd zgarnia :

patiakrobati !



Szczegóły ankiety znajdziecie Tutaj


GRATULACJE !

K.A.T.I.E zgłoś się na konto blogowe ( stardollOcomPl) w ciągu 48h.
3siostry i patiakrobati zgłoście się do właściciela Accaro ( Truskawka1616 ) po nagrodę, także w ciągu 48 g


Na koniec pytanie do was : Chcecie więcej takich konkursów? :D

21 komentarzy:

  1. Serdecznie dziękuje i gratuluje pozostałym dziewczynom ;-) Bardzo chętnie wezmę udział w innych tego typu konkursach
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  2. Yay! Wygrała najlepsza (moim skromnym zdaniem) praca! Gratulacje dla K.A.T.I.E, 3siostry i patiakrobati! :3
    Zorganizujcie kolejny taki konkurs! Bo wtedy będę mogła wziąć udział xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, chciałabym taki konkurs, jako,ś nie zauważyłam tego, a chciałabym brać udział w podobnym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również głosowałam na tę pracę i bardzo się cieszę, że wygrała :) Wyróżnione prace również są świetne. Jasne, chcę więcej takich konkursów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, dziękuję *-* Oczywiście, również gratuluje dla 2 i 1 miejsca. Uwielbiam takie konkursy, byłoby miło gdyby pojawiało się więcej takich konkursów na blogu :)

    patiakrobati

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje dla finalistów!
    bardzo chętnie brałabym udział w takich konkursach, ale wolałabym gdyby było gdyby lalki mogły być np. drukowane i na nich rysowane ubrania

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Wielkie! W prawdzie moja faworytka została zdyskwalifikowana.. Ale Gratki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Śliczne rysunki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje! Wszystkie prace mi się podobały.

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje ja jak najbardziej zgadzam się z nagrodzonymi miejscami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo, wielkie dzięki za aż 72 głosy oddane na mnie :) Konkurs był naprawdę fajny, z chęcią wezmę jeszcze kiedyś udział.

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję :) bardzo fajny pomysł na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję serdecznie .;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wszystkim :)
    Carly2589

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje wygranych :) I jak najbardziej chce więcej takich konkursów , może kiedyś sama się zgłoszę :P

    paula1908

    OdpowiedzUsuń
  16. Według mnie ta kolorowa praca patiakrobati do najlepszych nie należy, szkic jest o niebo lepszy ale w zgłoszeniach widziałam lepsze. W każdym bądź razie gratuluję Migoneta !! Wygrała najlepsza :))

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję finalistką ;) Osobiście się cieszę bo wygrała moja faworytka ;d

    avril5460

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje ! I jasne, że chcemy takich konkursów :d

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!