niedziela, 18 maja 2014

Witam :)

Cześć  wszystkim! Z tej strony  Roksetka, od dziś będę  dla was pisać dział stylizacji, z mojej strony będą pojawiać się artykuły dotyczące nowych kolekcji jakie pojawią się w starplazie, a także   na koniec tygodnia, dodam stylizacje z najlepszym Hot Buy'sem jaki pojawił się w danym tygodniu.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Dziś mam dla was stylizacje  z HB, który moim zdaniem wartko kupić!
Dlaczego wybrałam ten Hot Buy's? Ponieważ, świetnie układa się na Doll, jest w moich ulubionych kolorach, oraz jest związany z zbliżającym  się latem!

Żakiet-DIESEL
Top-Archive
Spodenki - Original Futur
Torebka-Archive
Kolia-B.Bizou
Buty-Le

Konkurs
Za zadanie macie stworzyć z wybranym HB, który został  dodany do starplazy między (12.05-18.05)
Wyniki zostaną ogłoszone w niedzielę! Więc na stworzenie stylizacji macie cały tydzień!
NAGRODA-40sd



Życzę  miłej niedzieli!  Pozdrawiam Roksi♥

21 komentarzy:

  1. Pamiętam jak wcześniej robiłaś niezwykłe i genialne stylizacje, a ta stylka jest jakaś taka prosta, nie podoba mi się :<

    jarus55

    OdpowiedzUsuń
  2. Słaba ta stylizacja. Spodenki też mi się nie podobają :(

    truskawka__xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet niezła stylizacja, nie zakupiłam w tym tygodniu żadnych HB.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  4. http://pl.tinypic.com/r/9blyz4/8

    truskawka__xd

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety nie mam nic z tych terminów kupionego z hot buy's więc życzę tylko powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja jest taka sobie, ale spodenki są w moim ulubionym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo :)
    a mi tam się stylizacja podoba, niby taka banalna, ale ma w sobie to "coś"

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi sie w stylizacji połączenie elegancji i sportowego luzu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna, ale następnym razem czekam na coś więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się jest spoko jednakże wiem że stać cię na więcej :) CZEKAM na kolejny post od ciebie :)

    MissMaGirls

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja fajna, chociaż dość prosta. Z niecierpliwością czekam na kolejne posty ;D

    avril5460

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawa stylizacja z tymi spodenkami :) Czekam na kolejne :)

    Babykasiunia456

    OdpowiedzUsuń
  13. stylizacja dość prosta
    może potem się zgłosze

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  14. mi się niestety nie podoba :\
    ayienn

    OdpowiedzUsuń
  15. Niezła stylizacja,czekam na kolejne!

    agata1873

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się :)
    http://oi62.tinypic.com/1zbf61s.jpg

    OdpowiedzUsuń
  17. http://i60.tinypic.com/2uj40si.png

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacja niestety nie przypadła mi do gustu, ale może kolejna mnie bardziej zaskoczy ^^
    Carly2589

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!