niedziela, 24 sierpnia 2014

Haul: Young Hollywood



Witajcie. Ostatnimi czasy nie mam czasu na nic, stąd mój zastój z postami. Rok szkolny się zbliża, więc musiałem odświeżyć informacje z biologii, chemii i fizyki, bo w tym roku szkolnym czeka mnie maturka, dodatkowo zapisałem się na kurs prawa jazdy, więc czasu mam jeszcze mniej niż w roku szkolnym.


Niedawno do Starplazy zawitała nowa kolekcja YH. Byłem prze szczęśliwy, że akurat wtedy zachciało mi się na odwiedzenie mojego stardollowego konta, bo mogłem sobie coś kupić. Nie spodziewałem się, że zakupię coś więcej niż buty, ale jednak mi się udało. 

Biało-żółta sukienka w kropki (w oryginale projektu Emanuela Ungaro) jest świetna. Spodobał mi się jej krój, dobór kolorów i detale. Kombinezon (Versace <3) jest oryginalny. Trudno jest stworzyć z nim coś, co można by pokazać, ale uważam, że jest świetny. W spodenkach spodobał mi się ich wzór i fason. Wiem, że można zrobić z nimi wiele street'owych stylizacji. Nie mogłem nie kupić tych dwóch par butów. Są czarne i uniwersalne, więc na pewno zagoszczą w niejednej stylizacji. Torebka jest dość ładna, więc i ją postanowiłem kupić.


Stylizacje (bez podpisów, bo czasu mało, wybaczcie):



Co sądzicie o kolekcji i poście?
Pochwalcie się, co kupiliście.

xoxo,
Van.






8 komentarzy:

  1. Ja kupiłam tylko szpilki. Stylizacje ładne, szczególnie trzecia i czwarta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłam białą koszulę i granatową bluzkę. Ostatnia stylizacja jest po prostu genialna! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne stylizacje, mnie najbardziej spodobała sie trzecia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Urzekła mnie stylizacja druga i trzecia :D Osobiście kupiłam jedną parę czarnych butów ;)
    Babykasiunia456

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się stylizacje. Ja kupiłam niestety tylko czarne szpilki.

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne stylizacje, ja niestety nie zdążyłam nic ciekawego kupić :)
    Carly2589

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie stylizacje są w porządku
    sylwia77777

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!