sobota, 16 sierpnia 2014

Nowy HB

Dzisiaj do starplazy dotarł nowy HB, którym jest top ,, Hot Buys Hard Roch Tee''. Możemy go zakupić w sklepie Fallen Angel po 16sd. Moim zdaniem bluzka ciekawie się prezentuje i ma ładny krój, jednak cena mogła być ciut niższa. 


A co wy o niej uważacie?
Zainwestujecie w nią?


9 komentarzy:

  1. Bluzka podoba mi się. Ma fajny krój i nadruk. Cena jest dosyć wysoka, wiec zastanowię sie jeszcze nad jej zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny top. Jest dobrze wykonany, ma ciekawy nadruk. Mimo tego nie kupie go, nie jest w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, muszę ją mieć. Uwielbiam hard rock :D
    MissBritney226

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka spodobała mi się. Jest dobrze wykonana i ma ciekawy nadruk. Jednak cena jest trochę za wysoka. Mimo wszystko zastanawiam się nad jej kupnem.

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna bluzka,podoba mi się. Jest starannie wykonana i ma fauny nadruk. Zgadzam się co do ceny , bo jest zawyżona. Jeszcze przemyśle czy ja kupie :)

    Babykasiunia456

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka świetna, w moim stylu! Starannie wykonana, świetny nadruk. Cena mogłaby byc niższa, tak z 12, 14 sd. Ale co tam. I tak ją kupię :)

    anika258Love

    OdpowiedzUsuń
  7. bluzka jest fajnie wykonana, fajny nadruk a cena no mogłaby być nizsza to prawda. no ale cóż. może ją kupię jeszcze nie wiem
    sylwia777777

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest cudowna! Czekałam na nią i w końcu jest! ♥ Na pewno kupię :)
    Carly2589

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!