sobota, 20 września 2014

Oceny Apartamentów

Witam po dość długiej przerwie. Chciałbym Was (znowu) bardzo przeprosić, za niesystematyczne dodawanie postów. Nie mam już na nic czasu, w zeszłym tygodniu poskutkowało to brakiem Ocen z mojej strony. W tym tygodniu w ramach rekompenasty dostajecie 8 ocen w jednym poście, te zaległe z zeszłego tygodnia i te z tego. Tak mi wstyd :<

1. Weronikao99
Pierwsze na co muszę zwrócić Ci uwagę to proporcje, meble są zdecydowanie za duże. Większość mebli i dekoracji jest od czapy, nic do niczego nie pasuje. Wnętrze jest ok, sofa i fotel bardzo do niego pasują, ale reszta już nie za bardzo. Umeblowałbym to wnętrze od początku zostawiając tylko sofę i fotel na środku. :)
Ocena: 2/5

2. asiap_163
Nie wiem co myśleć o tym pokoju. Przez tą "obudowę" szaf wnętrze wygląda jakbyś je podzieliła na dwie części. Jeśli chciałaś zrobić coś na wzór paneli ściennych to nie za bardzo Ci to wyszło niestety, bo podłoga się zlewa ze ścianą. "Druga" część pokoju jest bardzo pusta, teoretycznie nie ma czego oceniać, ale proporcje i kolorystyka są w miarę dobre.
Ocena: 1/5

3. konora10
Na pierwszy rzut oka jest bardzo ładnie, ale ja zawszę coś wyłapię. Proporcje -  sofa jest za mała, okna i półka też. Co do okien to z nimi jest już w ogóle masakra, dziwnie wygląda ten kawał ściany nad nimi, zrobiłbym sufit. :P Stylistyka bez zarzutów, jedyne co bym zmienił to podłogę w pokoju, bo na zewnątrz i wewnątrz jest taka sama, a to brzydko się prezentuje.
Ocena: 3/5

4. Cola342
Nie wiem od czego zacząć, może zacznę od stwierdzenia, że pokój jest zagracony. Co do stylistyki to nic specjalnie się ze sobą nie łączy, kolorystyka prawie tak samo. Proporcje są w porządku, ale aparat i toaletka są troszeczkę za duże. Meble, okno i poduchy na nim bym zostawił, ale resztę bym udekorował od początku, może trochę bardziej minimalistycznie niż teraz. :P
Ocena: 1/5

5. sylwia77777
O tu już jest bardzo ładnie. Kolorystyka jest w porządku, chociaż podłoga ma dziwny kolor. Stylistyka jest fantastyczna, ale brakuje mi jakiejś zielonej rośliny i dywanu. Proporcje są chyba odpowiednie. Z grubsza nie mam większych zastrzeżeń.
Ocena: 4/5

6. agusia1a
Mam mieszane uczucia, czyli tutaj też nie wiem co myśleć. Lewa strona pokoju i te ni z gruszki, ni z pietruszki manekiny mnie rozwaliły. Zupełnie nie wiem co one tam robią, zamiast wykorzystać świetny element tego wnętrza, zastawiłaś go manekinami. Prawa strona jest bardzo w porządku, no może z wyjątkiem tych nieszczęsnych okien. Ta część pokoju tworzy klimat zimy i świąt, poszedłbym tą myślą w dekoracji całego wnętrza. Proporcje, kolorystyka i stylistyka są w porządku, nie biorąc pod uwagę lewej części wnętrza.
Ocena: 3/5

7. MissV005
No jak ślicznie, nie wiem dlaczego ale jestem zauroczony tym pokojem. Wszystko byłoby w idealnym porządku, gdyby sofa nie zastawiała tarasu. No ale przymknę na to oko, bo w realu w sumie też tak to wygląda. :0 Bardziej niż ta sofa zasłaniająca taras, przeszkadzają mi schody na środku pokoju. Kolorystyka, stylistyka są fantastyczne, proporcje też. :)
Ocena: 4/5

8. whereisalice
Już ostatni pokój, ale mi się dłuży. xD Pierwsze od dłuższego czasu minimalistyczne wnętrze, w dodatku bardzo ładne. Kolorystyka no nie ma co gadać, jest dobra, ale chyba trochę zbyt jałowa. Stylistyka też jest w porządku, ale jak zwykle brakuje mi dywanu, bo na podłodze prawie nic się nie dzieje. Proporcje są ok, ale na drugim planie pokoju meble są za małe, troszeczkę bym je powiększył. Bardzo fajnie "obudowałaś" łóżko, wielki plus za to. :)
Ocena: 4/5

Za tydzień ocenię:
CzarnaRosie
ManiakPupili
callmeshady98
awcia

10 komentarzy:

  1. zgadzam się z ocenami, a najbardziej podoba mi się pokój 7 :)
    CukierkowaJa

    OdpowiedzUsuń
  2. Oceny jak najbardziej trafne ;) Najbardziej podoba mi się pokój nr.5 i 8 :D

    Babykasiunia456

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszy pokój 8, kocham minimalizm :)
    Nie wiem czy zauważyłeś, ale zmieniłam pokój na 9!
    ManiakPupili

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej spodobał mi się ósmy pokój :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z ocenami, najładniejsze pokoje to 5 i 8

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z ocenami :)
    Carly2589

    OdpowiedzUsuń
  7. Oceny są dobrze trafione,najpiękniejszy pokój to nr.5

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!