czwartek, 20 listopada 2014

Hot or Not


Hej wszystkim! 

Jak Wam minął tydzień? 

Dzisiaj w Hot or Not ocenieni będą: Soxo_, Cloeilu i Frytasna1997! 
Zaczynamy!


Soxo_:


konwalia.19: Kolorystyka i pomysł na stylizację bardzo fajny! Uwielbiam połączenie czerni i srebra, jest niezwykle eleganckie i nowoczesne. Ale niezbyt podoba mi się ten top. Wiem że teraz są niezwykle modne i każda trendsetterka musi mieć choć jeden, ale ta długość według mnie tutaj nie pasuje. Jej kolor i tekstura są na plus, ładnie komponują się z kurteczką. Jeśli chodzi o dodatki, to zmieniłabym bransoletkę - stylizacja sama w sobie jest bardzo bogata i ten dodatek nic tu nie wnosi, a jedynie przeszkadza. Jest za duża i ma dziwny kolor. Dół jest poprawny, chociaż nie wiem, czy nie zmieniłabym butów. Makijaż nieco zbyt krzykliwy do tej stylizacji, ale fryzura wygląda super! Jak dla mnie  Hot z minusem.

Cloeilu


konwalia.19: Dużo się dzieje. Tylko czy nie za dużo? Zacznijmy od góry - kurteczka - cudowna! Tworzy charakter stylizacji. Ale zastanawiam się, czy w połączeniu z plecaczkiem i tyloma tatuażami nie sprawia, że góra jest przepełniona. Uwielbiam tatuaże, tylko trzeba uważać, żeby nie przesadzić. A u Ciebie nie wiadomo, gdzie spojrzeć - na plecak, kurtkę, czy tatuaże. Teraz dół. Kolor spodni jest zbyt mdły. Jeśli Twoja stylizacja miała być rockowa, to nie bój się zaszaleć! Kolor byłby jak najbardziej na plus! Koszula w talii do wywalenia - nic tutaj nie wnosi, a tylko psuje efekt. Buty fajne, ciężkie, ale nie do tych spodni. A na razie ode mnie Hot/Not :(

Frytasna1997


konwalia.19: Nie wiem co mam myśleć o tej stylizacji. Widać wyraźną inspirację latami 50, ale te czarne usta i tatuaż tutaj zwyczajnie nie pasują. Połączenie ubrań i dodatków wygląda świetnie, jest delikatne i bardzo dziewczęce. Pastelowe kolory to hit! Dodatki również są bardzo na plus. I ta Twoja piękna twarz! Masz prześliczną dollkę! Fryzura mi nieco przeszkadza, ale zdaję sobie sprawę, że to część Twojej stylizacji. Ode mnie masz HOT z minusem, ponieważ ta szminka i tatuaż według mnie są zbyt rzucające się w oczy i odwracają uwagę od fajnej stylizacji. 

Zgadzacie się z ocenami? Co byście zmienili?

Za tydzień ocenię:
Domcia0408
Daria_s400
maja6229

Do zobaczenia, konwalia.19 :*

10 komentarzy:

  1. Zgadzam się z ocenami. Moim zdaniem najlepsza jest stylizacja Frytasna1997, gdyż nie przesadziła ona z dodatkami i jej strój jest prześliczny :D Widać, że dobra z niej stylistka :P

    SingerAlex15

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnia stylizacja jest nietypowa , wręcz świetna ! Zgadzam się z ocenami ;)

    Babykasiunia456

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jednak nie zgadzam się z ocenami , ponieważ 1 i 3 stylizacja powinny dostać HOT , a druga Not.
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie do końca zgadzam się z ocenami. Najładniejsza według mnie jest pierwsza stylizacja.

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnia stylizacja mnie dosłownie urzekła <3 i ten sweterek , który jak na razie siedzi w mojej liście życzeń i czeka na przypływ gotówki :p
    z ocenami się zgadzam, tylko nie rozumiem, czemu przeszkadza ci fryzura Frytasna1997, wg mnie jest przecudna :)
    elena.gilbert97

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z ocenami :))
    Carly2589

    OdpowiedzUsuń
  7. W 2 stylizacji dałabym not, bo jest tam za duży bałagan, a z reszt,ą ocen zgadzam się :)

    paula1908

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!