wtorek, 3 marca 2015

Casting

Ostatnio tak się złożyło, że parę osób odeszło z bloga z różnych prywatnych powodów, a redaktorka dzienna jakby zapomniała, iż nadal tutaj pisze, więc organizujemy kolejne castingi. Szukamy osób do tworzenia postów o makijażu, hot or not, metamorfoz oraz od nowości (redaktor dzienny).

Zasady dla osób chcących prowadzić dział Hot or Not i Metamorfozy:
- zdolność ciekawego pisania,
- bycie taktownym,
- musisz umieć przyjmować krytykę,
- poczucie stylu,
-pomysłowość,
- SYSTEMATYCZNOŚĆ I SUMIENNOŚĆ,
- znajomość zasad interpunkcji i ortografii oraz używanie ich podczas pisania,
- nienaganne własne stylizacje (przy castingu będzie brany pod uwagę wygląd waszej doll.
Zadanie dla osób chcących prowadzić hot or not(potrzebne są nam 2-3 osoby):
- napisanie krótkiej recenzji mojego stroju i Pawła pod tym postem (nie bójcie się krytykować, jeśli Wam się nie podoba).
Zadanie dla osób chcących zgłosić się do robienia metamorfoz:
- zrobienie metamorfozy mi (gosiak1997) oraz Pawłowi (Hannahcool1232),
- metamorfoza ma polegać na zmianie naszych strojów i zalinkowanie tych prac pod postem.

Zasady dla osób chcących być redaktorem dziennym:
MUSISZ MIEĆ CZAS, CZAS I JESZCZE RAZ CZAS NA PISANIE NA BLOGU
- być na bieżąco z tym, co się dzieje na Stardoll,
- znać zasady ortografii i interpunkcji oraz korzystać z nich podczas pisania postów,
- twój staż na Stardoll powinien być dłuższy niż rok,
- musisz być systematyczny i sumienny,
- napisać krótki artykuł w komentarzu pod tym postem dotyczący jakiejś nowinki ze Stardoll, może to być np. wybór dnia, dostawa do sklepu itp.

Zasady dla osób chcących tworzyć makijaże na blogu:
- zdolność ciekawego pisania,
- bycie taktownym,
- musisz umieć przyjmować krytykę,
-pomysłowość,
- SYSTEMATYCZNOŚĆ I SUMIENNOŚĆ,
- znajomość zasad interpunkcji i ortografii oraz używanie ich podczas pisania,
- nienaganny własny makijaż (przy castingu będzie brany wygląd waszej doll).
Zadanie:
-stworzenie trzech różnych makijaży na własnej doll oraz jednego na mojej doll (gosiak1997) i zalinkowanie ich pod postem.

Jeśli którymś z waszych zadań jest zalinkowanie pracy to polecam takie strony jak tynypic, czy bankfotek. Jeśli ktoś nie wie jak to zrobić to odsyłam go TUTAJ. W razie jakichkolwiek pytań proszę pisać do mnie na Gadu-Gadu (49163511) lub do Pawła (46984539), bądź w naszych księgach gości (linki są podane powyżej np. w zadaniach dla osób chętnych do robienia metamorfoz).
Castingi trwają do 28 lutego, więc macie sporo czasu na zastanowienie się, czy wykonanie zadania. Powodzenia!

Przedłużamy termin do 4 marca!



15 komentarzy:

  1. Chciałabym zostać redaktorka dzienna. Dlaczego? Zawsze chciałam pisać na jakimś blogu, ale nigdy nie było mi to dane. Teraz może mi się uda. :) Na stardoll jestem codziennie, nawet przez kilka godzin. Dziennie bardzo często, zaglądam na blogi które obserwuje (głównie o stardoll). Jestem sumienna i dosyć kreatywna. :) Komentuje każdy post który tylko się pokaże. Moj staż na stardoll to prawie 6 lat.

    Notatka o nowej dostawie do sklepu Pals.

    Wyczekiwana dostawa w sklepie Pals już jest w starplazie. Zakupy mogą robić tylko Superstars. Ceny wahają się od 4 sd do 34 sd. Lalki są bardzo ładnie wykonane i ciekawie wyglądają. Sama skusze się na wnętrze oraz sofę.
    A wy? Zamierzacie coś kupić? Co wam najbardziej przypadło do gustu?

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć :) Jestem Maciej (Domi_miaa).Chciałbym zostać prowadzić dział Hot or Not i Metamorfozy. Bardzo lubię zmieniać i oceniać wygląd innych użytkowników. Jeśli chodzi o pisanie na innych blogach ,to pisałem na dwóch blogach. Poprawną pisownię mam już w jednym paluszku , w końcu to 2 klasa technikum. Ogólnie na Stardoll jestem już ok. 9 lat.

      Metamorfoza gosiak1997 i Hannahcool1232
      1.http://i58.tinypic.com/2yo21si.jpg
      2.http://i61.tinypic.com/2u9mnp0.jpg

      Usuń
  3. Witam, chcę zostać redaktorką do działu HoN, ponieważ lubię pisać, oceniać, umiem przyjmować krytykę. Mam 15 lat, 5 z polskiego, znam zasady interpunkcji oraz ortografii. Poczucie stylu raczej mam, ale to zależy od gustu. Oto oceny Waszych dollek:
    Gosiak1997
    Doll prezentuje się bardzo dobrze, podoba mi się połączenie spodenek oraz letniego kombinezonu. Czarny pasek bardzo fajnie komponuje się ze szpilkami w tym samym kolorze. zdjęłabym okulary, gdyż kolor oprawek nieco zlewa się z kolorem peruki. Stylizację oceniam na Hot :)
    HannahCool1232
    Prosta, lecz bardzo ładna stylizacja, utrzymana w jasnych pastelowych barwach, podoba mi się również twarz twej doll, jest piękne. Fryzura idealnie pasuje do tego outfitu. Bez żadnych zastrzeżeń mogę postawić Hot :)
    Dziękuję za uwagę, valeria_mcclain

    OdpowiedzUsuń
  4. Hot or Not. Znam zasady interpunkcji, ortografii, a także gramatyki. Z polskiego jestem dobra, zostałam laureatką konkursu, nie popełniam błędów. Myślę, że mam poczucie stylu, jestem obiektywna, nie skupiam się tylko na moich gustach. Staram sie unikać powtórzeń.

    gosiak 1997 - Podoba mi się twój ubiór, wszytsko jest ze sobą spójne. Bardzo podoba mi się połączenia kombinezonu i spodenek. Narzuta, która w rzeczywistści jest szalem przypadła mi do gustu, dobrze wygląga z okularami. Zmieniłabym tylko buty, według mnie pasują wyłącznie do paska,co nie daje oczekiwanego efektu. Daję Hot z małym minusem :)

    HannahCool1232 - Nie mam się do czego przyczepić, strój prezentuje typowy, delikatny styl. Jedyne, co mogłabym poprawić to spodnie, nie gustuję w takich projektach. Moja ocena to Hot :)

    Pozdrawiam, lot_of_money_

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym zostać redaktorką działu Hor or Not. Nie mam żadnych problemów z interpunkcją lub ortografią. Mam wyczucie stylu, wiele razy wygrywałam różne konkursy wiązane ze Stardoll.

    gosiak1997- Na pierwszy rzut oka jest ładnie, ale kiedy się przyjrzymy coś nam tu nie pasuje. Przede wszystkim zdjęłabym tą narzutkę - nie zbyt pasuje do reszty. Dodałabym jakąś torebkę i bransoletę. Zastanowiłabym się także nad zmianą butów. Ode mnie Hot/Not.

    Hannahcool1232 - Naprawdę ładna stylizacja. Wydaje się jednak pusta. Dodałabym jakiś pasek,bransoletkę lub naszyjnik. Nie jestem pewna także tych butów. Trochę dziwnie wyglądają z tymi szerokimi spodniami. Ode mnie Hot-.

    lamar33



    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć. Chciałabym prowadzić metamorfozy. Interpunkcja, bądź ortografia nie sprawiają mi problemów. Na stardoll jestem od 2009 roku.

    Oto stylizacje:
    http://pl.tinypic.com/view.php?pic=24q8gvc&s=8
    http://pl.tinypic.com/view.php?pic=29y2pf5&s=8#.VOX3z3J5O-0


    olaczapla

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiataj!
    Zgłaszam się do działu o tematyce Hot or Not. Wydaje mi się, że
    spełniam wszystkie wymagania. Prowadzę własnego bloga, a to wiąże się
    z poprawnym pisaniem, ciekawym i pomysłowością. Według mnie jestem idealną
    osobą do tego działu. Oceniając stylizację na stardoll, używam trochę swojej
    wyobraźni, krótko mówiąc wyobrażam sobie stylizację jak by wyglądała w świece
    realnym.

    gosiak1997 - Stylizacja bardzo fajna, również fajnie by wyglądała bez cardiganu.
    Jedynie zmieniłabym okulary, "zerówki" czy tam "kujonki" nie robią dobrej roli do tego
    stroju więc zmieniłabym na jakieś inne. Hot!

    HannahCool1232 - ten zestaw przypomina mi stylizacje jednej gwiazdy na
    czerwonym dywanie. W sumie nadaje się na czerwony dywan. Ja bym może dodała
    jeszcze jakąś delikatną bransoletkę i byłoby idealnie!. Hot!

    Preety.Julka

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam zdolność do robienia metamorfoz.
    Kilkanaście razy robiłam metamorfozy na różnych blogach.
    Lecz nie chce ich robić, bo nie mam często czasu i jestem zapominalska :P.

    Danielaanna

    OdpowiedzUsuń
  9. HotOrNot
    Mam na imię Lena.
    Mój login hejlev.
    Staż mam krótki, mimo to dużo o tej grze wiem.

    gosiak1997- Osobiście nie gustuję w czerni. Strach się nie bać. Jestem szczęśliwa gdyż te złote dodatki odżywiają stylizację. Odjełabym kapelusz i odkryła czoło. Ale aby wyostrzyć ten upiorny styl zrobiłabym mocne czarne kreski. Wyglądałoby to bardziej estetycznie. Ja bym się tak nie ubrała, ale to już moje zdanie. Podobają mi się jedynie spodnie
    HannahCool1232-Delikatnie, dziewczęcą. Włosy są jak najbardziej HOT. Wybrane wprost idealnie. Polecałabym dodać złoty naszyjnik z PPQ, by troszkę ożywić szyję, która wydaje się pusta.
    __________
    hejlev

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tej strony konwalia.19. Prowadzę już tu dział "Hot or not", ale chciałabym też spróbować swoich sił w metamorfozach.
    Oto moje stylizacje:
    http://pl.tinypic.com/view.php?pic=4gm1xw&s=8#.VOzgL_mG-3w
    http://pl.tinypic.com/view.php?pic=o57vwz&s=8#.VOzgmPmG-3w

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się. Mam na imię Julka, mam 15 lat. Na stardoll jestem od 2012 roku, posiadam nick Julka0239. Chciałabym zostać redaktorką od Hot or Not, ponieważ nie popełniam błędów ortograficznych, mam dużo czasu oraz dobrze znoszę krytykę. Oceny waszych strojów:
    gosiak1997 - Bardzo podoba mi się twoja stylizacja. Wszystko do siebie pasuje i w zasadzie nie ma się do tego przyczepić. Wspaniale połączyłaś czarne ubrania ze złotą biżuterią i dodatkami. Widać, że miałaś pomysł na stylizację i go w pełni zrealizowałaś. Zdecydowanie daję HOT.
    HannahCool1232 - Stylizacja nie jest zła, lecz wydaje mi się, że jest tu zbyt pusto. Ewidentnie brakuje tutaj dodatków, które dopełniłyby efekt końcowy. W tym przypadku najlepiej sprawdziłaby się biała torebka oraz złota biżuteria np. naszyjnik. Podsumowując stylizacja nie jest zbyt skomplikowana, ale lalka bardzo dobrze się prezentuje. Daję HOT/NOT.
    Julka0239

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się. Mam na imię Ania i mam 14 lat. Chciałabym robić metamorfozy. Nie mam problemów z ortografią i jestem pomysłowa. Oto stylizacje:
    gosiak1997 - http://bankfotek.pl/view/1863364
    HannahCool1232 - http://bankfotek.pl/view/1863371

    Mam nadzieję, że się podoba, Bardzo mi zależy.

    BlackEvee

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam zdolność do robienia metamorfoz aczkolwiek nie lubię pisać na blogach więc raczej się nie zgłoszę :)
    julcia789

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!