poniedziałek, 22 czerwca 2015

VIP Summer Club

Na Stardoll pojawiła się nowa kampania, która dotyczy nowej opcji członkostwa- VIP Summer Club. Jeśli doładujemy sobie Superstar na 3 miesiące albo na 8 tygodni, to otrzymamy ten status, 15% stardollarów więcej, będziemy mogli brać udział w specjalnych konkursach, dostaniemy również specjalny zestaw ubrań. Dodatkowo do 20 lipca będzie trwał konkurs między państwami- dla osób z krajów mających procentowo największą ilość vipów (5 państw), są przewidziane dodatkowe starpunkty, które będzie można odebrać ze strony kampanii we wtorek i poniedziałek (tutaj ułatwione zadanie mają mniejsze państwa). Moim zdaniem kampania jest ciekawa, ale żeby zostać vipem trzeba trochę zapłacić i nie jestem pewna, czy skuszę się na to członkostwo.


Weźmiecie udział? Co myślicie o kampanii? 

8 komentarzy:

  1. Ja raczej nie wezmę udziału, ale kampania ciekawa.

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajna kampania,ale ja z niej nie skorzystam , ponieważ szkoda mi pieniędzy

    Babykasiunia456

    OdpowiedzUsuń
  3. Postaram się wziąć udział - najszybciej, jak tylko mogę.
    WaverlyBoyle

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie skorzystam ,ale kampania jest bardzo interesująca :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Możliwe, że skorzystam, bo oferta wygląda ciekawie.

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja skorzystam, a do kiedy jest ta oferta? Końca czerwca? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moze skorzystam z okazji.

    Agnieszka556

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!