piątek, 31 lipca 2015

Hot or Not

lady_migonette


MalinaSekret111 - Za dużo tutaj tego wszystkiego! Te błyskotki wyglądają fatalnie. Stylizacja jest okropna od czubku głowy aż podeszwy butów. NOT!

lot_of_money_ Ta stylizacja przypomina mi ubiór kabaretowy. To boa i buty, do tego cekiny. Uśmiałam się! NOT



tojaaa.

MalinaSekret111 -  Nie wiem co myśleć o Twojej stylizacji. Fajne buty, ale to na głowie mnie trochę przeraża. Nigdy w Hot or Not nie było chłopaków, więc dam Ci NOT z plusem.

lot_of_money_To przypomina mi piżamę, nie stylizacje codzienną lub jakąkolwiek inną. Niestety NOT

malinasekret000



MalinaSekret111 -  Podoba mi się połączenie kolorystyczne w Twojej stylizacji. Jedyną rzeczą która mi tu nie pasuje to ta kopertówka. Daję HOT.

lot_of_money_ Podoba mi się, że dobrałaś prawidłowo kolory i poziome pasy. Jedynie poprawiłabym umieszczenie kopertówki, bo troszkę wchodzi na nogę pod spódnicą. Ale reszta jest w porządku, dlatego HOT-


KatyBlueVelvet

MalinaSekret111 - Kolejny chłopak. Zwykła, prosta stylizacja. Góra jest okej, ale co do dołu to mam więcej wątpliwości. Dam NOT z plusem.


lot_of_money_  Stonowanie i stylowo. Naprawdę dobrze wyszła Ci ta stylizacja. Może powiewa trochę nudą, ale nie widzę jej nadmiaru. Poza tym, podoba mi się ułożenie krawata. HOT-



MoveYourBody7


MalinaSekret111 - Kompletnie mi się nie podoba. Nie wiem co miałaś w głowie tworząc tą stylizację. Dodatki są bardzo źle dobrane. Po prostu Twoja stylizacja nie ma żadnych plusów. NOT!

lot_of_money_  Mogę wymieniać same minusy - fioletowe akcenty są w różnych odcieniach, pasek wychodzi poza doll, top nie sięga do spódnicy, a naszyjnik wychodzi na włosy.

7 komentarzy:

  1. W końcu nowy post. :'''''3
    Ci pierwsi pewnie sobie robili żarty, ale no cóż, zabawnie wyszło i przyznajcie, że Wam się mordki śmieją, jak na to patrzycie. xD Myślę, że 3 i 4 były całkiem dobre i na tym samym poziomie. :3
    WaverlyBoyle

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzecia jest najlepszą stylizacją. Ostatnia i przedostatnia są takie sobie Hot/Not, a pozostałe not.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oceny są jak najbardziej adekwatne do stylizacji . Najlepszą jest jak dla mnie trzrcia :))

    Babykasiunia456

    OdpowiedzUsuń
  4. . W 1 stylizacji nie potzrebny ten bialy puch , jakieś 2 buty , za dużo się tu dziejje tyle błyskotek - NOT .
    2 stylizacja - po co ci to coś czarnego na głowie? ogólnie jest OK ale przez to na głwoie daje +NOT .
    3 stylizacja - jest fajna , widać , że nie jest zbytnio pracochłonna ale za to ma wspaniały efekt niz za dużo nic za mało daje +HOT .
    4 stylizacja - Jest boska gdybym zobaczyła chłopaka w takim wdzianku uuuu .... przepieknie daje +++HOT !
    5 stylizacja - w sumie są tylko 2 kolory ale nie widze żadnego równania co do tej stylizacji dopracuj ją narazie daje +NOT

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z ocenami. Według mnie tylko trzecia stylizacja prezentuje się dobrze.

    maja6229

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!