niedziela, 23 sierpnia 2015

Hot or Not


cloeilu


maluma10 : Bardzo prosta stylizacja, a zarazem bardzo efektowna. Podoba mi się połączenie "pelerynki" z tą sukienką. Irytuje mnie jednak to, że peleryna w dziwny sposób nachodzi na sukienkę. Motywy na sukience przyciągają uwagę, jednak wydaje mi się, że jest zbyt pusto. Jedyne co mogę jeszcze powiedzieć- twarz Twojej doll w połączeniu ze stylizacją wygląda ciekawie. Dzisiaj HOT-

HannahCool1232 : Hm.. ciężko jest ocenić stylizację, która tak naprawdę składa się tylko z sukienki i narzutki. Uwielbiam tą sukienkę, ale połączenie jej z tą pelerynkę to nie był dobry pomysł. Długi tren sukienki wystaje spod pelerynki i to bardzo dziwnie wygląda. Jeżeli założyłabyś samą sukienkę bez pelerynki byłoby o wiele lepiej! Moja ocena to HOT/NOT


WaverlyBoyle


maluma10 : Połączenie spódnicy z tą bluzką niestety nie jest trafione. "Sukienka" wygląda jakby nie miała styczności z żelazkiem. Buty i legginsy (bądź rajstopy, bo chyba taki był zamysł) wyglądają ciekawie. Nie podoba mi się dobór dodatków. Pozbyłabym się kapelusza i tatuaży, a dodała torebkę koloru apaszki. Dobrze byłoby również wymienić spódniczkę. NOT+

HannahCool1232 : Oceniając całokształt, nie jest aż tak źle. Niestety stylizacja jest naprawdę prosta i niezbyt wymyślna, no ale czasem lepiej prościej niż przekombinować. Moim daniem zdecydowanie nie potrzebnie umieściłaś tutaj ten kapelusz. Stylizacja robiłaby większe wrażenie bez niego :)
Skoro zdecydowałaś się na akcent w postaci ciemno-różowej apaszki, mogłaś zaszaleć i dodać coś jeszcze w podobnym odcieniu. To ożywiłoby stylizację. Dodatkowo popełniłaś ogromny błąd, założyłaś buty z otwartymi noskami do rajstop. Nie wolno tak robić, nigdy prze nigdy! Tak poza tym na zachętę dam Ci HOT-


gabrysiaslysz


maluma10 : Nie lubię tych spódnic, są według mnie bezkształtne, jakkolwiek głupio to nie brzmi. Patrząc jednak stylizacja całkiem mi się podoba. Torebka i pasek wyglądają dobrze. Nie rozumiem tylko po co ten kapelusz, lepiej jakbyś dodała złoty naszyjnik. HOT/NOT (z przewagą hot)

HannahCool1232 : Widzę, że dzisiaj kapelusze królują! Co mogę powiedzieć, bezpieczna, klasyczna stylizacja. Boli mnie trochę fakt, że w większości użyłaś do jej wykonania jednego sklepu i ciuchów jednego rodzaju, ale nie wygląda to źle. Na zachętę HOT-

SrebrnaMuza



maluma10 : Nie podoba mi się dobór dodatków, torebka tu w ogóle nie pasuje, a na okulary można przymknąć oko. Brakuje biżuterii, chodzi mi głównie o bransoletkę lub zegarek. Jedynym plusem są pasujące buty do sweterka. NOT+.

HannahCool1232 : Patrząc na tą stylizację widzę dobrą koncepcję, lecz mam wrażenie że po drodze coś poszło nie tak. Bardzo fajnie wplotłaś tutaj okulary oraz torebkę, lecz sama baza z butami nie sprawdziła się specjalnie dobrze. Ale widzę w tobie potencjał, nie poddawaj się i twórz dalej. Niestety dzisiaj daję NOT+

Agusiabb11


maluma10 : Twoja stylizacja nie podoba mi się. Zdjęłabym granatową bluzkę i wymieniła dodatki. Chociaż jest to mały detal, paznokcie "uzupełniają" tą stylizację. Zamiast granatowej bluzki i błyszczącego topu postawiłabym na coś w kolorze czerwieni. To samo zrobiłabym z dodatkami. Dzisiaj niestety NOT.

HannahCool1232 : Niestety jak napisała już Julia, stylizacja nie jest za dobra. Nie rozumiem motywu tej koronki pod granatowym topem, bez niej byłoby o wiele lepiej. Poza tym stylizacja wydaje się bardzo pusta i banalna. Moim zdaniem powinnaś zostawić spódnicę a zmienić top, torebkę oraz buty. Jako, że na spódnicy są akcenty kolorystyczne, wystarczyłoby dodać elegancki czarny top, jakieś szpileczki i ładną torebkę. Niestety ode mnie NOT.

A teraz przedstawiam Wam całkowitą nowość w Hot Or Not!
Posty będą pojawiały się raz w tygodniu, a na ich końcu będzie ankieta. Będą w niej zawarte wszystkie osoby, które były przedstawione w poście. Osoba z największą ilością głosów wygra 20 stardollarów! I tak będzie co tydzień :)
Zapraszam was także do ponownego komentowania bloga, gdyż niedługo wszystko się zmieni i to na lepsze!





7 komentarzy:

  1. Ta ankieta jest jednak super :D
    Zagłosowałem i w większości zgadzam się z ocenami :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre fajne stylki :) a ankieta jest znakomita !

    OdpowiedzUsuń
  3. Znowu wzięliście złą stylizację - szkoda, ale w sumie już przywykłam. x3 Dziękuję za oceny. :D
    PS: Szkoda, że usunęliście z komentarzy reklamę "hack'u" - wtedy byłoby mi łatwiej zgłosić stronę i osobę, która to wstawiła (https://plus.google.com/108786666728678835655/about).

    WB.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nono,zakochałam się w stylizacji nr1!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się ze wszystkimi ocenami

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  6. Wreszcie jakieś zmiany na tym blogu :D

    paula1908

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow. super to wygląda. Ankieta jest mega.. A nagłówek działu powala.
    sylwia77777

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!