poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Nowe Young Hollywood już w Starplazie!

 
Dziś w Starplazie pojawiła się nowa kolekcja Young Hollywood! Według mnie kolekcja jest cudowna i każdy powinien znaleźć tam coś dla siebie. Oczywiście jest to marka limitowana więc ceny nie są niskie. Otóż ceny ubrań wahają się od 20sd do 175sd (Royalty - 18sd - 158sd), natomiast samo wnętrze kosztuje  48sd (Royalty - 43sd). Ja na 100% coś kupię, a wy? Wybraliście już swoją kreacje?



Czy czekaliście na tę kolekcje?
Co podoba wam się najbardziej?


7 komentarzy:

  1. Dla mnie biale spodnie i biale szpilki to mistrzostwo swiata. eleganckie i minimalistyczne. Warte swojej ceny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, jednakże spodnie Rity też są warte uwagi.

      Usuń
    2. owszem, ale generalnie nie lubie wydawac tyle kasy na takie rzeczy bo skladam na dkny, wiec musialam sie ograniczyc :D

      Usuń
    3. Jakie dkny, jakaś reedycja? o czym ja nie wiem?

      Usuń
    4. nie nie kochana, ja po prostu kolekcjonuje stare dkny a one do tanich nie naleza. A nigdy nie wiadomo na co sie trafi na bazarze. Nawet nie dopuszczam mysli ze moglaby byc reedycja..

      Usuń
  2. Biała kopertówka, pasek srebrny i kolczyki :v

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!